Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 9 sierpnia 2012

Rozdział 51 .

- Zayn.. - szepnęłam - Jestem głodna.. - powiedziałam przeciągając się na łóżku, do którego dobierały się promyki słońca z otwartego okna.
- Zaraz coś zrobimy kochanie - powiedział śpiącym głosem i zwlókł się z łóżka, poszedł do łazienki. Wyszedł po 15 minutach odświeżony, ja zrobiłam to samo. Ubrałam się i uczesałam, przeciągnęłam tuszem rzęsy i zeszłam na dół. Widok Zayna w samych bokserkach wogóle mnie nie zdziwił, a nawet wzbudził lekkie zauroczenie na dobry początek dnia. Usiedliśmy razem na sofie przed telewizorem i skonsumowaliśmy jajecznicę. Kiedy wlożyłam do buzi ostatni kes usłyszałam dzwonek do drzwi. Poderwałam się i pobiegłamje otworzyć. Ciekawe kto to mogł być, jedynie kto nas odwiedzał to chłopcy albo Sami. Sami napewno nie, chłopcy jeszcze śpią, bo dla nich 9 to jeszcze noc, rodzice Zayna również tak wcześnie nie wpadają. Moi rodzice też nie mieli zamiaru przyjeżdzać z polski w tym tygodniu. Dziwne.. Otworzyłam drzwi i oniemiałam. Zaczełam piszczeć.
- Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! CO TY TU ROBISZ? - krzyknęłam ucieszona
- Przyjechałam do Ciebie tak jak kiedyś obiecałam! Wakacje więc matka mnie puściła w końcu! Tęskniłam! - krzyknęła Daniela (pisałam o niej w I rozdziale CLICK)
Nagle na twarzy Danieli pojawilo się zdziwienie, i to takie straszne, że aż się przestraszyłam, odwróciłam sie i zobaczłam Zayna z talerzem który z salonu idzie do kuchni w samych bokserkach. Uśmiechnął się do nas , pomachał Danieli i wszedł do kuchni z brudnymi talerzami.
- No nie wiedziałam, że go tu spotkam. Jego? Nie lubię One Direction, no ale oni sami w sobie są tacy słodcy. Matko.. daj mi takiego.. Masz jakiegoś wolnego? - mówiła rozmarzona
- Coś czuję, że polubisz to One Direction - szepnęłam i wciagnęłam ją za rękę do domu - Nie przejmuj się, zawsze chodzi w bokserkach.
- Aaaa... - zatrzymała mnie Daniela - walizki? Postawiłam na posesji przed schodami.
- Spokojnie, zaraz zamknę bramę, nikt nie wejdzie. - nacisnęłamspecjalny guziczek w korytarzu i brama się zatrzasnęła - W tym czasie Zayn się ubierze i wniesie je do domu.
- Ale moge tutaj zostać. To nie problem?
- Coś ty!
- Zaaaaaaaaayn - wydarłam się
- Słucham Cię kochanie - powiedział Zayn wychylając się z kuchni
- Co robisz? - zapytałam
- Wlączam zmywarkę, a coś ci potrzeba teraz?
- Jak właczysz to móglbyś sie ubrac i wnieść walizki do domu? A potem przyjdź i musze Cię z kimś poznać. - powiedziałam i posłałam Danieli ciepły uśmiech
Usiadłyśmy na sofie i zaczełysmy rozpraszać, Daniele cały czas rozpraszał widok Zayna który paraduje w bokserkach, potme ubrany, a potem jak się do nas śmieje wnosząc walizki.
- Jak mnie tu znalazłaś?
- Dawałaś mi kiedyś adres. A z resztą to centrum Londynu, łatwo trafić pod Big Bena, a potem zapytac listonosza gdzie jest taka i taka ulica i tadam! - krzyknęła
- No i bardzo dobrze , że tak zrobiłaś. Niespodzianka ci się udała! - krzyknęłam wesoło
Do salonu wszedł Zayn
- Już, wszystkie walizki stoją w korytarzu. - powiedział , ja wstałam z sofy i go pocałowałam namiętnie
- Dziękujeemy - powiedzialam - A teraz poznaj moją przyjaciółkę z Polski, przyjechała do nas na tydzień - stwierdziłam z uśmiechem - Zayn, to jest Daniela, Daniela to jest Zayn. - powiedziałam
- Bardzo miło mi cię poznać, Danielo.. - powiedział to z takim przekonaniem chwytając jej ręke i całując w dłoń
- Mi również, Zaynie - powiedziała i wszyscy wybuchnęli śmiechem.

_________________________________________________
Next :)

Jeszcze raz mnie ktoś wyzwie od pojebanych w komentarzach, zawieszam bloga na miesiąc.

23 komentarze:

  1. świetny rozdział, czekam na następny!
    nie przejmuj się takimi komentarzami -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział kochana . : )
    Zazdroszczę talentu . : 3
    Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału . : *

    + Bez przesady , Ty się tak starasz , a tu jeszcze takie wyzwiska . : / Jak ktoś Cie tak jeszcze raz nazwie to go chyba zabije , ludzie naprawdę przesadzają . !

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) masz talent :) Co do tego pod tekstem... to nie wiem czy to do konca sprawiedliwe... bo tamtej osobie nie zalezy czy piszesz czy nie a innym tak.. i jak zawiesisz to bedzie kara dla tych ktorym sie to podoba ... a tamta osoba sie bedzie cieszyc... a my czekac..:( chociaz nic nie zrobilismy...:/

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z osobą u góry. nie możesz przejmować się takimi komentarzami. robiąc to, dajesz powód do radości takim osobom. najlepiej olej to i pisz dalej.
    rozdział jak zwykle świetny.:)) czekam na następny. :D i pamiętaj nie przejmuj się. jesteśmy z tobą i cię wspieramy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział jest świetny ! :3. co do braku czasu, bardzo dobrze rozumiem.. Wkońcu trzeba korzystać z ostatnich dni wakacji ! :D. no i czekam. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział <3
    Czekam na next;D

    OdpowiedzUsuń
  7. BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII *.* mmmmmm poranek przy boku Zayna i Zayn w samych bokserkach *.* ajajaj <3 http://paczanga.blogspot.com/
    @Dosiek_

    OdpowiedzUsuń
  8. DJ Malik . ♥9 sierpnia 2012 12:45

    Suuper rozdział . *.*
    NIE PRZEJMUJ SIĘ TYMI KOMENTARZAMI . !
    TWÓJ BLOG JEST ŚWIETNY . < 3 .

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też myślę że to troszeczkę nie w porządku że zawiesisz bloga ale cie rozumiem a co do opowiadania jest jak zawsze zajebiste kocham to i ze zniecierpliwieniem czekam na kolejny xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozdział świetny jak zawsze ;* Nie zawieszaj bloga z powodu jednej głupiej osoby. My rozumiemy że też masz prywatne życie. A jeżeli ona tego nie rozumie to już jej problem ;*

    Zapraszam na mojego bloga ; http://save-you-tonight-one-direction.blogspot.com/ ;D ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie. czekam na kolejny ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski rozdział!!<3 Czekam na kolejny
    \Veronika/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przejmuj się , super jest <3 czekam na nn :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietnie piszesz ; )) Tez nazywam sie Daniela . : DD

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaaaaah czekałam i czekałam i się doczekałam :) Uwielbiam twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny rozdział ^^ Długo na niego czekałam ;p Nie przejmuj się negatywnymi komentarzami, nudzi się ludziom i dlatego tak piszą. Świetny blog, uwielbiam go !!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. nie przejmuj się <3
    rozdział jest zajebisty w kosmos ;DD
    nie mogę się doczekać kolejnego ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. chce wiecej ! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. niektórzy ludzie, ze tak powiem są pojebani. ty się starasz, piszesz bloga, prowadzisz 3 strony na fejsie i tu jeszcze takie wyzwiska.
    wiara jest niepoważna -.-

    a tak pozatym to świetnie piszesz! czytam twojego bloga od samego początku ! :>
    zapraszam do mnie. dopiero co zaczęłam, ale mam nadzieję, że ci się spodoba :) xoxo.
    http://claudjaa-opowiadanie-o-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!