Łączna liczba wyświetleń

sobota, 18 sierpnia 2012

Rozdział 59 .

Wbiegłam do domu i usiadłam na sofie zanosząc się od płaczu. Jakby tego wszystkiego było mało, ktoś zadzwonił do drzwi, zniechęcona siedziałam dalej na sofie i czekałam aż natretny gośc sobie odejdzie, nie było szans, dzwonił i dzwonił do upadłego. Poszlam i otworzyłam drzwi , zobaczyłam za nimi Crisa, strasznie się zdziwiłam, on również, patrzył na mnie lekko zdnerwowany, zmieszany, zamyślony. Ja stałam załamana w milczeniu a łzy nadal wypływały z moich oczu. Pokazałam mu dłonia, ze może wejść sztucznie się uśmiechając, wszedł bez słowa.
- Rose..
- Nie , błagam nie pytaj... - szepnełam
- Jeśli chces,z mogę z Tobą pomilczeć. - powiedział po czym znów zapytał - Na pewno nie chcesz porozmawaić? Może ci ulży.. - zachęcał, naprawdę chciał mnie pocieszyć
- Po pierwsze, rozdzice nie przyjadą do Londynu, a mieli mnie odwiedzić, lecz firma jest ważniejsza, a tak na to liczylam, chciałam się z nimi w końcu spotkać, ale nie.. interesy ważniejsze, tak to jest mieć napchanych rodziców, już nie chce, nie chcę tego, chcę być biedna.. ale żeby poświęcali mi uwagę, rozumiesz? - zapytałam
- Rozumiem CIę doskonale, nie jesteś z tym sama, nie jesteś jedna, Camila też tak ma.. - powiedział na pocieszenie
- A po drugie rozstałam się z Zaynem! - i tutaj zaczęłam głośno plakać i pociągać nosem, łzy cisnęły mi się do ust, otarłam je przedramieniem i spuściłam głowę
- Tak mi przykro.. chcesz.. o tym pogadać? - zapytał troskliwie chwytając moją dłoń i chowajac ja w swoich
- Nie, proszę.. nie. - błagałam
- Wporządku Rose, wporządku. Chodź się do mnie przytul . - powiedział po czym rozlożył ręce, usiadłam obok niego na sofie i przytuliłam się do niego, potrzebowałam czyjejś bliskości, nie był takim przyjacielem jak Niall, nie nocowałam w jego łóżku kiedy rzucił mnie chłopak, nie przyniósł mi do pokoju kanapki, nie tulił tak jak Niall ale był, był obok i za to byłam mu tak ogromnie wdzieczna. Reszte dnia spędziłam w jego towarzystwie, siedział ze mną i opowiadał mi kawały, śmiałam się.. ja naprawdę się śmiałam.. Wyszedł wieczorem, obiecał że będzie dzwonić. Wtedy przypomniałam sobie, o Danieli która miała dzwonić, popatrzyłam na telefon, było 4 nieodebrane połączenia i dwie wiadomosci, jedna z samolotu, a druga o tym że już dotarła, odpisałam jej że miałam zawalony dzień i poszłam do pokoju. Włączyłam laptopa, oczywiście z ciekawości weszłam na strony plotkarskie i zobaczyłam swoje zdjęcia. Tego było już za wiele.. Moje zdjecia uwiecznione jak się z nim rozstaje? No nie! Nie chciałam mieszkać już w tym domu, póki co za dużo wspomnien , sięgnęłam po telefon.
- Halo, witam.. Ja chciałam zarezerwować mieszkanie u państwa w hotelu.
- Wporządku, mamy wolny.
- Jednoosobowy z łazienką i salonem. - szepnęłam
- Przepraszam można głośniej?
- Jednoosobowy z łazienką i salonem! - krzyknęłam
- Tak, na kiedy?
- Na.. na.. na poniedziałek.
- Wporządku, do zobaczenia, pokój będzie czekał
- Dziękuje.. - powiedziałam i odłożyłam słuchawkę po czym odetchnełam z ulgą. Nagle ktoś znów zadzwonił do drzwi , wkurzona wyszłam z pokoju i skierowałam sie po schodach ku drzwiom, gdy je otworzyłam zobaczyłam Nialla
- Hej, mogę? - zapytał
- Jaasne , wchodź. Już myslałam, ze to ktoś z moich przyjaciół, oni nie potrafią pocieszać tak jak ty , wiec cieszę się, ze jesteś. Spadłeś mi z nieba. - powiedziałam
- Takk..? No to bardzo się ciesze - powiedział
Poszliśmy razem do mojego pokoju, zobaczył alizkę i ubrania które pakowałam
- A coo ty? E?... Wyjaśnij mi to.. - powiedział

_____________________________________________
Jestescie ogromną motywacją, ale słowa hejterów byly naprawde hm.. bolesne?
Dziekuje zaa wszystkoo wam :*

35 komentarzy:

  1. Super.<3 pisz dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko się pieprzy,ale mam nadzieję,że będzie HAPPY END.
    Ale z Zaynem,ten happy end.Świetny rozdział i czekam z niecierpliwością na następny.

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejny rozdział, mój kolejny juz z rzędu płacz ;( ale płacz nie tylko z powodu Rose i Zayna lecz z tego jak bezduszne są niektóre osoby. Prosze nie zawieszaj bloga bo jest naprawde dobry a tą jedna czy trzema osobami sie nie przejmój i nie psuj sobie tak ciezkiej pracy jaka wykonałas;] Od nośnie rozdziału fajny tylko prosze zeby Rose i Zayn do siebie wrócili wiem że to jest fikcja ale ja sie na prawde wczuwam od 1 rozdziału a jest juz 59 wiec gratuluje!
    lots of love xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. natalia malikowa18 sierpnia 2012 18:27

    jejku ja już nie wiem co napisać każdy rozdział jest jeszcze cudowniejszy niż poprzedzi ja nie wiem jak ty to robisz ale to jest genialne .tego uczucia po przeczytaniu nieda się opisać no poprostu...oh^.^
    Twój blog jest super, super, super!!!!!!!!!!
    Gorąco Pozdramiam;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się bardzo ,że jednak jesteś . Ja jakby utożsamiłam się z Rose przeżywam to wszystko razem z nią i to dzięki tobie dziękuje Ci bardzo jesteś WIELKA :**

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm czyżby nadciągała kłótnia Niallera i Rose? :o haha ^^ a Zayn powróci? :C

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny rozdział mój chłopak poweidział że bardzo by chciał żeby rose i zayn znów byli razem ja równiez tez chce tego samego nie poddawaj się tymi hejtami i pisz dalej ja się już wciagnełam czytałam twojego bloga od początku ze 100 razy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tak samo mam nadzieje że Rose bedzie z Zaynem !!! MAM WIELKĄ NADZIEJE !! niech sie wszystko naprawii.;) niech sobie to wszystko wyjaśnią i będzie HAPPY ! ;) dziękuje za 59 rozdział! kocham ! i czekam na 60 ;) 'M'

    OdpowiedzUsuń
  9. Błagam nie zawieszaj bloga . Ja go tak bardzo kocham . ♥ '
    Mam nadzieję , że Rose wróci do Zayna , albo on przynajmniej będzie o nią walczył . :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże prawie się poryczałam a wiesz z jakiego powodu ? Bo gdy tylko wchodzę na stronkę to pokazuje mi się 48 rozdział bo tak mam w zakładkach ale poryczałam się gdy zobaczyłam że dodałaś nowy rozdział który tak jak wszystkie był boski ! <3 Dziękuje za to że piszesz ;*** Pozdrawiam cię Gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  11. kochana, nie przejmuj się hejterami, oni po prostu zazdroszczą ci talentu, nie poddawaj się.
    kocham to jak piszesz, fajne jest to że nie potrafię przewidzieć co będzie na końcu, czy zayn i rose będą razem, może niall będzie z rose, albo harry, a może i cris, to jest wspaniałe.
    ja nie potrafię tego skomentować..cudownie piszesz.
    jeśli zdecydujesz się zawiesić bloga, sprawisz swoim czytelnikom ogromną przykrość.

    OdpowiedzUsuń
  12. natalia malikowa18 sierpnia 2012 23:27

    proszę nie kończ tego cudownego opowiadania na śmierci Zayna, proszę niech Zayn i Rose będą znowu razem i niech nic ich już nie rozdzieli ;*
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadzieje że przemyślałaś trochę zawieszenie bloga
    co do rozdziału jestem wielce ciekawa co stanie sie dalej co zrobi Naill czy będzie coś próbować czy zostanie tylko przyjacielem
    Paulina Baluta xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu uwielbiam czytać twoje opowiadanie♥ ! Mam wielką nadzieje, że Zayn i Rose do siebie wrócą i nie będą już sie kłócić :). CZEKAM NA NASTĘPNY BOSKI ROZDZIAŁ ♥!!! Całuski :*.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam twojego bloga. Słyszysz co ja za głupstwa opowiadam? Tak głupstwa bo ja po prostu ubóstwiam i kocham nad życie tego bloga i Ciebie. Rozumiesz? I ani się waż zawieszać bloga. Tutaj jest wszystko takie prawdziwe, realne a nie przesłodzone. Codziennie rano budze się z myślą że będe mogła przeczytać rozdział twojego autorstwa. <3 No i mam nadzieje że Rose i Zayn się pogodzą . A Zayn nie bd chciał popełnić samobujstwa. A tak wgl to po chuja on dzwonił do tej Perri no ! Ygh ... Czekam na nn ;*

    Zapraszam do mn: http://a-drop-in-ocean.blogspot.com/
    @dominikaahearts

    OdpowiedzUsuń
  16. JESTEŚ ZAJEBISTA ! OOO ! ♥ wczoraj o 1 w nocy trafiłam na twoj blog i dziś dokonczylam2 rozdziały ♥ pisz pisz pisz ♥ nie moge sie doczekać ! ;(
    JEESTEŚ ZAJEBISTA ! i♥you <3

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham twój blog i nie przerywaj pisania czekam na dalszy ciąg Rose i Zayn ! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  18. wiem jak bolą hejty... ;( to straszne..., ale proszę nie zawieszaj bloga! jest tu tyle osób, które go uwielbiają, kochają Ciebie!!! mam nadzieję, że będziesz pisać dalej xoxox <3
    a rozdział świetny ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. wielbie tego bloga i ciesze sie ze nie przestalas pisac, ale mam dla cb konstruktywna uwage. Uwazam ze za duzo osob zakochujesz w rose, widac po zdj ze jest bardzo urodziwa, ale bez przesady jezeli kazdy z jej towarzystwa chce z nia byc. ale i tak kooooooooocham te opowiadanie i licze na happy end z zaynem!!!! Jak go nie bd to sie porycze i wgl wywale laptopa przez okno! Wiec lepiej happy end tylko z zaynem! <3 no wkoncu czytam to opowiadanie dla niego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakochał sie w niej tylko cris, i zayn. pozatym Niall zachowuje sie jak przyjaciel, radził jej porozmawiać z Zaynem ,wiec chyba chce jej szczescie, nie prawda?

      Usuń
    2. no niall byl w niej zakochany albo mu sie podobala, ale nie krytykuje czy 'hejtuje' Cb czy Twojego bloga, tylko poprostu czytalam inne blogi i czesto zaprzestawalam lektury bo glowna bohaterka byla przerysowana jak nie jeden sposob to w inny. Ciesze sie ze w opowiadaniu nie wstawiasz czegos typu : xD ;P :D O.O xP o.O -.-' itp. Z takimi 'dodatkami' jak dla mnie nie da sie czytac ! Podoba mi sie tez to ze dodajesz zdjecia z outfit'ami bo czasami wyobraznia mi szfankuje a tak to wiem jak widzisz to tez Ty i styl Rose bardzo mi pasuje, oby tak czesciej. Wielkie LUV ;)

      Usuń
    3. aaa zapomnialam dodac ze nie czytalam bloga od jego zalozenia tylko jakos 5 dni temu go odnalazlam. To co napisalam we wczesniejszym komentarzu to poprostu ocena Twojej pracy i wgl, a zrobilam to na Twoja prosbe bo w ktorejs notce przeczytalam ze wolisz dostawac jakies konstruktywne komentarze i dluzsze opinie na temat bohaterow, i ja to zrobilam :) bynajmniej wiesz ze poswiecam cala swoja uwage na czytanie kazdego rozdzialu i napisanie jakiegos konkretego komentarza.
      BlondLUV ;)

      Usuń
    4. wielkie dzieki za takie długie opinie :) mam zamiar czesciej dodawac muzyke w tło i outfity aby mozna było wszystko to jakosc skompletowac i zobaczyc styl glownej bohaterki :)x

      Usuń
  20. Masz niesamowity talent kobieto! :)
    Strasznie bym chciała żeby Rose i Zayn byli razem ... Ale ty piszesz, nie mogę się doczekać następnego rozdziału ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. czytam tego bloga od początku i bardzooo mi się podoba ! trzymaj tak dalej i jak możesz pisz częściej rozdziały bo czekam ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo dobry kolejny rozdział , trochę za szybko mi się skończył. czekam na kolejny rozdział . ;) http://paczanga.blogspot.com/
    @Dosiek_

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniały rozdział !!! cieszę się niezmiernie że nie zawiesiłaś bloga !!! to bardzo dobrze o Tb znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniały rozdział !!! cieszę się niezmiernie że nie zawiesiłaś bloga !!! to bardzo dobrze o Tb znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie piszesz, a przy okazji masz bardzo bujną wyobraźnię :D ale dzięki temu zdobywasz u mnie wieeelkiego plusa. a słowami hejterów się nie przejmuj! wiem, że to boli bo sama mam kilku w moim mieście i wiem też, że ich słowa ranią. staram się ich ignorować i daję Ci dobrą radę - rób to co ja i nie zniechęcaj się do dalszego pisania bloga. czekam na następny rozdział :)

    Bellatrix, xo

    OdpowiedzUsuń
  26. Boosko ♥ ja bym chciała zeby Niall był z Roose ♥

    NIALL FOREEEVEER♥

    OdpowiedzUsuń
  27. OMFG! Zajeee... Kurde, masz talent :) Czekam na nn ♥
    Zapraszam na: http://boundary-forest-mystery.blogspot.com/
    Wiem, że dopiero pierwszy, nie długi rozdział, ale byłabym wdzięczna gdybyś przeczytała i pozostawiła coś po sobie :) Przecież wiesz ile znaczy komentarz.
    Przepraszam za spam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej:)
    Świetny blog,nie czytam go od początku ale nadrobiłam straty xdd Jest poprostu mega :)
    czekam na nowy rozdział:)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!