Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 2 sierpnia 2012

Rozdział 48 .

Było wcześnie rano, pojechaliśmy do mieszkania Zayna z którego zabrał wszystkie swoje rzeczy, ja też spakowałam swoje ubrania i wepchnęliśmy je do porsche. Zayn oddał klucze i wyszlismy z bloku
- Już nigdy tu nie wrócę, napewno nie do tego mieszania.. - powiedziałam
- Ja również - przyznał mi rację Zayn
Wsiadłam za kółko, Zyan nie mógł jeszcze prowadzić. Ruszyliśmy do domu rodzinnego Zayna, mama chciała sie z nim jeszcze zobaczyć. Zayn powiedział jej, że był pijany i dlatego to wszystko, że z załamania , bo nie idziei im nad nową piosenką to się pociął. Nie chciał mówić prawdy, bo wyszło by na to, ze on jest totalnym idiotą, a ja jescze większą debilką niż sobie myślała. A z reszta, nie moge źle myśleć o mamie Zayna, ta kobieta naprawdę mnie akceptowała, a przede wszystkim była przyjaźnie do mnie nastawiona. Gdy dojechalismy, Zayn poszedł sie tylko przywitac, i powiedział, ze już wraca, do mnie do chłopaków, zawiadomił ja też o tym, że mieszkanie w Bradford juz oddał. Po kilku minutach wyszedł z domu, a jego mama za nim, czule się pożegnali i Zayn wsiadł do auta. Jego mama energicznie mi pomachała, zrobiłam to również i odjechaliśmy.
Po kilku godzinach jazdy byliśmy w centrum Londynu, to tutaj właśnie ja miałam swój dom i Zayna, a niedaleko znajdował sie kompleks chłopców. Mieliśmy blisko wszędzie, w końcu to centrum. Zaparkowałam pod garażem i wysiedlismy z auta. Jemu dałam klucze a sama wzięłam jedna z toreb, a on drugą do niezabandażowanej dłoni. W koncu byliśmy razem w domu, a przede wszystkim byliśmy w końcu SAMI. Ja przygotowałam coś do zjedzenia i razem skonsumowaliśmy to na balkonie z drugiej strony domu przy basenie i cichej muzyce z radia. Potem wyciągnęłam leżaki i rozwaliliśmy się z nimi koło basenu. Ja połozyłam sie na swoim, on na swoim, i leżeliśmy w ciszy, w ręku trzymałam sok, który ciągle popijałam. Nagle Zayn przerwał ciszę i zapytał
CLICK
- Jak mnie znalazłas?
- Twoja mama dała mi adres.. - powiedział
- Dlaczego szukałaś?
- Dowiedziałam się, że wyjechałeś do Bradford, Niall mi powiedział.. Dowiedziałam sie, że Perrie - tutaj jego twarz obciagła się smutkiem, nie zwróciłam na to uwagi - cię pocałowała, i mówiła , ze mnie kochasz, że nie chciałeś tego pocałunku, dotarło do mnie to wszystko i postanowiłam do ciebie jechać.. - skomentowałam całe jego pytanie
- Co było dalej?
- Przyjechałam, zobaczyłam cię w tym cholernym domu,w  tej głupiej łazience, całego zakrwawionego, jak już nie miałeś siły by żyć - do oczu napłynęły mi łzy i ciurkiem pociekły po mojej twarzy - Wołałam, krzyczałam do Ciebie, zebyś mnie nie zostawiał, zadzwoniłam po pogotowie. I potem dalej krzyczałam, żebyś nie odpływał, bo jesteś mi potrzebny.. i.. przepraszam, nie mogę. - krzyknęłam, i rzuciłam szklanką z sokiem o ziemie po czym wbiegłam do domu i zamknęłam się w łazience, usłyszałam ciche pukanie
- Rose, kochanie.. otwórz
- Nie, chce być z tym sama..
- Otwórz, nie dośc sie nacierpiałaś? Wyjdź i porozmawiajmy, musisz przełamać to.. Musisz nauczyć się opowiadać i zmieżać z problemami, nie je wypłakwać. Come on!
Otworzyłam łazienkę i wyszłam z niej, usiadłam obok niego w salonie.
- Jak ja mam nie wypłakiwać? Cały czas mam przed oczyma obraz twojej zakrwawionej ręki. Po co ty to zrobiłeś? No po co okaleczyłeś sam siebie? Na zawsze zostaną ci ślady! - krzyknęłam na niego wkurzona
- Kocham cię mała, - powiedział i posadził mnie na swoich kolanach- a zrobiłem to z głupoty, ale nie potrafiłem już walczyć sam ze sobą , z tym uczuciem, po tym jak odjechałaś, myślałem że wszystko skończone. Wiem ile przeze mnie wycierpiałaś, ale to już tyle.. Na pewno tyle.. - szepnął mi do ucha i złozył na moim policzku pocałunek
- Nie rób tego nigdy więcej .. - powiedziałam
- Mam cię nie całowac nigdy więcej? To trudne ! - powiedział
- Nie o to mi chodziło gluptasie, mówiłam o rekach, i o zabijaniu się, upijaniu, wciaganiu! - powiedziałam - Jesteś na zawsze o tutaj - wzięłam w swoje dłonie jego jedna rękę, zgjęłam jego 4 palce, a 5 wskazujący, przytknęłam do mojego serduszka - Tutaj.. - powiedziałam
Popatrzył na mnie swoimi oczami czarnymi jak węgielki, w których tańczyło miliony iskierek i przytulił mnie mocno do siebie, Otarł moje zaszklone oczy i przysunął się do mnie
- Zastanawiam się czy nie przerwać Ci tej chwili - powiedziałm
- Rose.. - powiedział zniecierpliwiony
- No dobra dobra. - powiedziałam
Dotknęłam jego warg końcówką jezyka, i delikatnie przejechałam po jego ustach, zataczając kółka. Udało mi się "wtargnąć" z moim języczkiem do środka jego ust, gdzie czekał na mnie jego jezyk.
Całował mnie czule, lecz ostrożnie. Ręce wplótł w moje włosy i odgarnął włosy które przysłaniały moją twarz. W końcu uwolniliśmy się od siebie i patrzył mi głęboko w oczy i jeździł po moim policzku. Wstaliśmy z sofy i rozłożyliśmy ją tak, by można było się położyć. On się położył i obok siebie zrobił miejsce dla mnie, leżeliśmy razem, on mi opowiadał o swoim dzieciństwie a ja zasłuchana leżałam głową na jego klatce piersiowej, jeżdżąc rękami po jego brzuchu.
_______________________________________
DOŚĆ <3xoxo

wasza W. xoxo

19 komentarzy:

  1. super ! ;3
    czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. extra czekam następny

    OdpowiedzUsuń
  3. superr <33 czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super !!! Jak cała reszta czekam na kolejny rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział!;* Czekam na next;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super...Czekamy na następny.<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnyy !!! i wait ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. po raz kolejny piękny ; )
    czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OMFG. ;d
    Jaki świetny. ;*
    Normalnie rozmawiali ze sobą i wql jak stare dobre małżeństwo.
    Bosko, ale mam nadzieję, że roznamiętnisz tą akcje, w której oni są SAMI. ;d
    Czekam na nexta. :*
    @xoliwiaaax

    OdpowiedzUsuń
  10. Super piszesz. Powodzenia w pisaniu kolejnych czesci. Zycze ci duzo nowych pomyslow i powodzenia w coraz to wiekszej liczbie czytajacych :). Czekam na następny :)
    @Kasia_Olszewska

    OdpowiedzUsuń
  11. DAWAJ NASTEPNY, RAZ !

    OdpowiedzUsuń
  12. super ! mam nadzieje ze rano bedzie nastepny! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Suuper . ♥
    Czekam na następny . ; *

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaaaaaa , zakochałam sie w tym Bloogu . ! PISZ DALEJ ... I TO SZYBKOO . !!! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest mega a ja z całego serca głosuje żeby Rose była z Niallem ! Proszeeeee <3 Czekam na następny z zapartym tchem i nie mogę się doczekać jego treści ! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!