Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 21 sierpnia 2012

Rozdział 60 .

- No oczywiście. Wyjeźdżam - powiedziałam z uśmiechem na twarzy
- C..C..CO? - powiedział jąkając się
- Kazałes wytłumaczyć, wytłumaczyłam.. Wyjeżdżam jutro i sie pakuję, a ty zdecydowałeś sie mi pomóc więc, chciałam cię prosić , żebyś zadzwonił i zarezerwował mi lot na jutro rano, w poniedziałek musze być już w .. Polsce. - szepnełam
- Nie , nie zrobie tego.. nie.
- Zrobisz, zobowiązaleś się do pomocy i nagle się wymigujesz? Jesli nie, to sama sobie poradzę. - powiedzałam i włożyłam kolejną nluzkę do walizki
- No zaczekaj, dobra pomogę.  - powiedział - Idę zadzwonić.
Po kilku minutach wrócił do pokoju, i oznajmił że jutro o 7.35 rano mam wylot z Londynu do Warszawy i ze powinnam dolecieć na wieczór lub w poniedziałek z rana. Ucieszona faktem usiadłam z nim na moim łóżku w sypialni i przyniosłam mu gorącą czekolade, oglądaliśmy jakieś durne filmy i .. rozmawialiśmy, bardzo dużo. Byłam już spakowana, i nie mogłam doczekać się wylotu, a najbardziej nie mogłam doczekac się poniedziałku kiedy będę w Polsce i uciekne od problemów. Niall powiedział , ze musi już spadać. Pożegnałam się z nim, i gdy wyszedł zaczęłam płakać, nie wiedziałam kiedy go znów zobaczę. Resztę dnia spędziłam na rozmawianiu na skype z moją paczką przyjaciół, nie mogli uwieżyć , ze wyjeżdżam. Nie kazałam im przyjeżdżać na lotnisko, nie lubię pożegnań, a pozatym wiedzieli tylko tyle, ze jadę odwiedzić rodziców chociaż tak wogóle nie jechałam tam dla rodziców.. Nie miałam ochoty sie z nimi widzieć. Wieczorem siedziałam i sprawdzałam twittera, pełno spamu z moich interakcjch "follow me" i innych tego typu. Pytali czy jestem z Zaynem, cyz to już koniec. To bycie jego dziewczyną wykańczało, zero prywatności. Czy oni nie wiedzą, że inni tez mają uczucia i odczuwają bół tak samo lub silniej niż niektórzy? To wszystko tak cholernie bolało, że miałam ochote zamknąć się w jakiejś klitce, bez światła bez powietrza, bez ludzi, bez kłótni i durnych pytań, sama dla siebie, w pomieszczeniu dopasowanym do mnie, w którym nie będzie N I C . Zamknęłam laptopa i władowałam go do walizki. Zrobiłam sobi kolacje i skonsumowałam ją przed telewizorem. Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi, otworzyłam je..
- Co ty tu robisz? - zapytałam zaciskając zęby a z ust utworzyła mi się prosta kreska.
- Rozmowy.. - powiedział
- Ale ja nie chcę... To za dużo, dzwoniłeś do niej , widziałeś się z nią, ta świadomość że to zrobiłeś mi całkowicie wystarcza.
- Nie chciałem, Rose... nie wiem dlaczego to zrobiłem.. Rose zaczekaj. - powiedział
- Zayn, nie. To już skończone. Wejdż sobie na stronki plotkarskie, twittera. MNIE TO WYKAŃCZA, już mnie to niszczy rozumiesz? Czułam do Ciebie coś takiego, że nie da się tego opisać, to się zepsuło, coś zniknęło. - powiedziałam
- Nie chcialem.. Będę, będę walczył rozumiesz?
- Eheem.. - mruknęłam i zamknęlam drzwi, oparłam się o nie i zsunęłam ku ziemi. Usiadłam pod nimi i ślepo wpatrywalam się w schody przede mną. Nie mogłam wytrzymać napięcia, poszłam i wzięłam zimny prysznić, umyłam głowę i poszłam spać. Już jutro miało mnie tu nie być.

_________________________________________________________________
Taki sobie, cienki dość x

26 komentarzy:

  1. fAJNY CZEKAM NA NEXTA WEJDŹ NA MÓJ http://i-loveonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. suuper rozdział . ♥ '
    mam nadzieję , że Zayn będzie cały czas walczył o Rose . xd
    kocham twojego bloga . : ]

    OdpowiedzUsuń
  3. No , no , no ! Podoba mi się ! A może coś weselszego ? Takie kłótnie , źle na mnie wpływają xD Ale te słowa Zayna "Będę , będę wałczył rozumiesz ? " były takie słodkie :3 Czekam na następny :)POZD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział szkoda , że Zayn i Rose się rozstali .No ale trudno coś się kończy a coś zaczyna ,trochę krótki czekam na następny...oby był dłuższy. ;D

    Natka^^

    OdpowiedzUsuń
  5. nie moge sie doczekać nastepnego ;) ;* Pisz tak jak dasz rade nic na siłe ;) Sylwia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebisty blog... ;)
    nie mogę się doczekać następnego rozdziału ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG ! .
    Zajebisty :)
    Ciesze się że nie zawiesiłaś bloga i piszesz dalej.
    Kocham twój blog i to jak piszesz, masz ogromny talent ;*
    Czekam na następny. xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. napisałaś ten rozdział tak jakby to opowiadanie miało się niedługo kończyć...: <
    niech Zayn walczy o nią !!!!!
    kocham ich związek.. niech znowu będą razem, może niech lot sie skomplikuje, albo niech Rose zobaczy Zayna na lotnisku..dobrze dobrze, nie będe ci mówić jak masz pisać bo pewnie tego nie chcesz :]
    Kocham Cię, i twojego bloga! xxxx

    OdpowiedzUsuń
  9. SZKODA ZE ROZDZIAL KROTKI :C O NIEE ! NIE KONCZ OPOWIADANIE PROSZEE :C

    OdpowiedzUsuń
  10. natalia malikowa21 sierpnia 2012 13:43

    świetny rozdział szkoda ze taki krótki .
    Niech Zayn walczy o Rose nie kończ tak tej (wspaniałej)historii. Z niecierpliwością czekam na nexta:*
    Pozdrawiam.xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny rozdział, tylko trochę krótki !
    Kocham Twojego bloga, świetnie piszesz .~Camille
    http://stole-my-heart-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mam nadzieje żee słowa Zayna nie były tylko tak wypowiedziane i będzie walczył a co do Rose to mam nadzieje że nie pojedzie na długo do Polski
    czekam na kolejny Paulina xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo jak fajnie Zayn będzie walczył !! Już nie moge sie doczekać nexta !!! ale mysle ze Rose powinna dać szanse Zaynowi !!! 'M'

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju po co on tam przylazł !!!!!! Ona ma być z Niallem bardzo proszę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja go nie lubie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma być z Niallem ma byc tak jak było ;P

      Usuń
    2. też bym chciała żeby ułożyło się wkońcu zaynowi i rose .. -.-

      Usuń
  15. Taaaaaaaaaaaaak ! I kolejny zajebisty rozdział :) ♥
    Nie mogłam się doczekać tego rozdziału *-* next ; *

    OdpowiedzUsuń
  16. o krórej albo kiedy dodasz kolejny rozdział ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. proszę cię ! Nie kończ z Rose i Zayn'em blog spodobał mi się dla tego że byli szczęśliwi mieli jakieś kłopoty ALE BYLI SZCEŚLIWI kochali się a to w teraźniejszych czasach się nie zdaża i jest to przykre nie kończ z nimi Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam twojego bloga twój sposób pisania i fabułę którą układasz :D to jest takie... nie wiem jak to opisać ... fascynujace wręcz zajebiste :D normalnie kocham cie codziennie wchodze tutaj i jak rano obudzę się i jak pomyślę to co dzisiaj następny rozdzxiał to aż mi się milo robi ^^
    mam jeszcze taką małą prośbę wiem że juz sobie dawno ulozyłaś ten wątek i nie chciałabym ci psuć planów ale prosze niech NIall będzie z Rose wiem że więcej osób woli Zayna ale Niall jest taki wrażliwy czuły i opiekuńczy i tak o nią dba :)
    NIALL + ROSE = NIOSE :D

    OdpowiedzUsuń
  19. sorki za błędy ale mam dysortografię a slownik w komputerze się zepsuł :c

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej :)
    WoW świetny rozdział :) :D
    Czekam na kolejny xdd

    OdpowiedzUsuń
  21. myślę że coś się stanie na lotnisku xD i szczerze na to liczę że pojawi się Zayn i wgl. xD czekam na kolejny :D http://paczanga.blogspot.com/
    @Dosiek_

    OdpowiedzUsuń
  22. Jedno co umiem powiedziec: zajebiste! Tylko zeby sie w koncu pogodzili! Moze przyjedzie do Polski albo cos na lotnisku! <3 czekamy na nast! Świetna jesteś! Pozdrawiam xxx ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. All fans are welcome direction, re-visited on this blog, because I really like it, so I said I'm from london, and I do not have much time for pleasure, namely, that I'm talking about the pleasures of reading this fine blog, she writes it says that there is no talent that is not true, and probably not just me so I think this girl has a great talent for that great uses up missing my words to determine what emotions go through my body when I read this blog, I will briefly great! !!!!!!! KATY greetings xx

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!