Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 23 sierpnia 2012

Rozdział 62 .

Siedzialam wbita w krzesło z otwartymi oczyma szeroko, ludzie gapili się na mnie jak na idiotkę. Nie wiedziałam co zrobić, wstałam i wyszłam z samolotu, zatrzymywała mnie jakaś kobieta, mówiła, że zaraz odlot, jedyne co chciałam zrobić to wyjsc i przegadać mu do rozsądku. Obiecałam, że wróc za chwilkę.
- Zayn! - krzyknęłam donośle, wrócił się , przybiegł jak najszybciej tylko mogł przebijając się przez tłum osob.
- Jezu Rose, wyszłaś, zostajesz.. ulżyło.. - mówił
- Nie zostaje, wyjeżdżam. Ale chciałam Cię tylko prosić, nie rób takich cyrków nigdy więcej rozumiesz? - powiedziałam
- Widzisz , ze mi zależy, dlaczego nie dasz mi tej cholernej szansy?
- Teraz to niech tą kolejną szanse da Ci Perrie, jesteś naiwny, ona toba kokietuje a ty jej wierzysz, dzwonisz do niej i sie z nią spotykasz, nie chce sluchać wytłumaczeń, bo one i tak przejdą przeze mnie jak przez niewidzialną osobe - drugą stroną. Ale dziękuje Ci za wspaniałe chwile. Teraz możesz do niej wrócić i kochać ją tak jak mnie kiedyś.
- Ja nadal cie kocham . - powiedział
- Ale to już jest skończone, nie staraj się, bo to nie ma sensu.  - powiedziałam
- Mogę jeszcze coś... - powiedział i spuścił głowę
- No? - po czym znwou namiętnie mnie pocałował - Przestań mnie ciągle całowac, to nic nie zmieni, nie wrócą dawne czasy. Mam gdzieś te pocałunki, daj je innej. - powiedziałam i ponownie weszłam do samolotu, stewardessa stała i patrzyła na mnie groźnym wzrokiem, przeprosiłam ją szybko i weszłam na pokład. Szłam do swojego siedzenia ale zobaczyłam , że obok siedzi jakaś kobieta, wkurzona usiadłam przy oknie i włożyłam słuchakwi do uszu. Chciałam puścić muzykę ale usłyszałam
- Prosze zapiąc pasy, odlot za 5 sekund. Życzymy miłych lotów. - powiedziała babka i w końcu mogłam puścić muzykę, by odpłynąć.
CLICK
Ruszylismy, przytknęłam do fotela, ale w końcu poczułam przyjemność lotów samolotem. Ostatni raz leciałam jak tu przylatywałam, do ojego wspaniałego Londynu tętniącego życiem. Nie chciałam wracać do Polski, ale to było silniejsze ode mnie, musiałam zapomnieć o czlowieku który wyrządził mi sporo krzywd. Ja też nie byłam bez winy - pocałunek z Niallem. Nagle zawibrował mój IPhone, popatrzyłam .. widziała tam wiadomośc od Nialla
"Chociaż już odleciałaś, ludzie się rozeszli, stoję i macham ... Czekam.. Czekam, aż będę ci mógł pomachać tak na powitanie.. Niall"
Ta wiadomosc rozbiła mnie do granic możliwości, ten człowiek był niesamowity, a ja byłam głupia uciekając z Londynu, z UK.. bo mi nie wyszło, ale nie widziałam dla siebie dalszego sensu życia, musiałam od tego odpocząć, odetchnąć. Czy bolało? Owszem bolało. Facet którego kochasz, zdradza Cię, jednym pocałunkiem z tą samą osobą, później dzowni do niej, potem sie z nią spotyka, tego było za wiele, wiem, też nie byłam bez winy..Jeden głupi pocałunek, a tu stek zdarzeń które bolały bardzo.. dotknęłam swoich ust i myślałam o jego pocałunku - Zayna. Przytknęłam do ust palce i jezdziłam nim po moich ustach, po czym połozyłamgłwoę na szybie i przypomniałam sobie wszystkie wspólne imprezy z One Direction w ich domu, przypomniałam sobie usmiech Danielle , Eleanor. To , że miałam zrealizowac z nimi zakupy. Przypomniał mi się Harreh jak zawsze czule witął mnie na powitanie i zawsze mnie żegnał równie czule , niby było to w żartach, ale kochałam to jego poczucie humoru. Zaczęłam tęsknić też za tymi oburzeniami Louisa kiedy Harry mówił mi te czułe słowa. To wszystko było udawane, ale można to było tylko zrozumieć poprzez bliższe poznanie ich. Przypomniał mi się tez Liam, rozważny Daddy, robił najlepsze śniadania, nigdy nie wypytywał, ale zawsze był chętny pomóc. No i Niall.. człowiek bez którego byłabym już na dnie.. Nie potrafiłam wyobrazić sobie życia w Polsce bez nich.. bez ich pomocy, bez ich usmiechów, bez ich humorków, bez nich samych. No i został jeszcze Zayn, nad którym musiałam porządnie pomyśleć, nad nim i nad nasza sytuacją. Nie byliśmy razem, ale ja czułam, że to nie jest jeszcze definitywnie skończone. Ale musiałam to skończyć, tylko kiedy.. Przed oczyma pokazał mi sie obraz Nialla w moim domu, i mój, jego.. nasz pocałunek , namiętny, pełen uczucia. Moja chwila słabości, jego delikatnośc, jego strach przed skrzywdzeniem mnie. Bał się, ale zrobiliśmy to, bo pewnie oboje tego chcieliśmy, jego ciągła obecnośc, opiekuńczość, jego ciepło, uśmiech, oczy, włosy.. jego wnętrze kolorowe, pełne szacunku, pomocy i.. był cudowny. Potem Zayn, to jak on lezał w tej łazience, wtedy pomógł mi Niall.. Jego ból, jego skrzywdzone ręce, jego samookaleczenie bo mnie stracił.. Nagle zadzwonił Niall
- Jak lot? - zapytał
- Dobrze.. - szepnęłam - Co się stało że dzwonisz?
- Tęsknie.. - powiedział i rozłączył się
Zmartwiona puściałm muzykę znów i.. czy ja jeszcze kiedyś wrócę do Londynu?...



_____________________________________________________
Nastepny dziś, bo mam wolny wieczorek :3

30 komentarzy:

  1. Świetny, jak każdy. ;3 Zapraszam również do mnie na try-to-scream-out-my-lungs.blogspot.com
    Oraz polajkowania strony http://www.facebook.com/StwierdzamZeJestemWZwiazkuBoNiallHoran

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj wiesz jak bardzo chcę żeby Rose i Zayn się zeszli ! Alr to nażlećy do Cibie ! Te opowiadania są przemega ! *.* ach . Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG KOLEJNY DZISIAJ? TO DAWAJ JAK NAJSZYBCIEJ BO ZARAZ SIĘ PORYCZĘ D':
    wiesz, że świetnie piszesz? i Twoja wyobraźnia? pisałam to już kiedyś ale nie potrafię napisać tego jeszcze raz! świetne opowiadanie, już nie mogę się doczekać 63, i 64 i 65 i 66 itp itd <3 no więc czekam. i życzę powodzenia w pisaniu :*

    Bellatrix xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny!<3
    znalazłam twój blog gdzieś na fejsie i tak mnie wciągnął że w ciągu godziny przeczytałam wszystkie rozdziały i kilka razy dziennie sprawdzam czy nie dodałaś nowego .<3
    kocham twój styl pisania,to jak oddajesz uczucia i te wszystkie sytuacje które tak szczegółowo i pięknie opisujesz. przepraszam że tak się rozpisałam ale ten blog jest po prostu cudowny ! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamtak samo jak ty.!!!! ; **

      Usuń
    2. Jakbym siebie czytała xd ♥

      Usuń
  5. Świetny niech rose i zayn niech sie zejdą czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny < 3
    Zrobisz jak uważasz, jeśli chodzi o Zayn'a i Rose.
    Tylko szkoda mi Niall'a, bo widać, że mu zależy na niej.
    Do następnego ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurwa. Wiem, ze jestem głupia, ale dosłownie poryczałam się.
    "Chociaż już odleciałaś, ludzie się rozeszli, stoję i macham ... Czekam.. Czekam, aż będę ci mógł pomachać tak na powitanie.. Niall" Te słowa wzbudziły we mnie te jebnięte emocje.czytam czytam, a tu nagle Bum, ryczę. Kocham Cię za tego bloga. *_____________________* Bożee. nigdy nie przestawaj pisać. Błagam Cię. Błagam. ♥ Piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. boożee. !! ja w takim razie też jestem pojebaanaa. ;(( te same słowa mnie dobiły. !!

      Usuń
  8. bardzo podoba mi się rozdział! chodź postać Rose nie lubię, znaczy prawie.. nie wiem nie umiem tego wytłumaczyć, no ale nie czyta się rozdziału dla bohaterów, chciałabym bardzo aby Rose była z Niallem.
    czekam na kolejny:*

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie podoba mi sie rozdział ! :P czekam na koolejny !! Proszę niech Rose będzie z Zayn'em !! :P On tak o nią walczy ! :P Błagam !! Kocham cię i czekam na rozdział ! :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem Zayn tak na prawdę nic nie zrobił .. nie rozumiem dlaczego Rose jest dla niego taka zimna, powinna mu dać szansę dać szansę ich związku,bo przeciez ona musi go kochać tyle co razem przeszli, ona mu obiecywała że będą zawsze razem gdy on otarł się o śmierć .. a teraz to wygląda tak jak by Zayn był dla niej wrogiem a nie miłością ... szybko zamieniła Zayna na Nialla ... co to za uczucie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa co będzie dalej, bo przecież nie powinna być z Niallem ... zniszczy przyjaźń Nialla z Zaynem i co będzie z 1D

      Usuń
  11. Jezu popłakałam sie przy tej muzyce ~!! ale jak czytam jak Zayn sie stara i POWINNA dać mu szanse !! niech Zay do polski przyjedzie albo nie wiem niech będą RAZEM !! <3 'M'

    OdpowiedzUsuń
  12. natalia malikowa23 sierpnia 2012 22:02

    ojej następny super rozdział *.*
    poprostu wspaniały przeczytałam go tak szybko wijajac oczy w monitor ,Och niech Rose wybacczy Zaynowi i niech wróci do Londynu .<3 Wiadomo , że nie będzie tak jak dawniej, niech zbiera siły w Polsce i niech wrócido Niego a Niall pozostanie wspaniałym przyjacielem .
    Życie nie zawsze układa się tak jak chcemy.:)
    z niecierpliwością czekam na następny :D
    Pozdrawiam;**

    OdpowiedzUsuń
  13. boże, ten rozdział jest piękny. po prostu się popłakałam i jeszcze słuchałam piosenki 'One Direction-Taken' :') kooocham <33 !

    OdpowiedzUsuń
  14. Chociaż już odleciałaś, ludzie się rozeszli, stoję i macham ... Czekam.. Czekam, aż będę ci mógł pomachać tak na powitanie.. Niall" <-- ten tekst mnie rozwalił .!! Booże. ! nie koncz tego blooga. !! i ty musisz napisać książkę dziewczyno .!! kochaam Cię .; **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. natalia malikowa24 sierpnia 2012 13:51

      ja tez się na tym rozpłakałam .:)
      i w pełni się zgadzam co do książki;**

      Usuń
  15. Boski rozdział . ♥
    Nie mogę siędoczekać następnego : ]

    OdpowiedzUsuń
  16. ten dzień jest dla mnie jak święto, napisałaś aż dwa rozdziały!
    niech ten nasz kochany głupek zayn jedzie do tej polski : )))
    połącz ich jakoś :D
    bardzo sie ciesze że nie zawiesiłaś bloga, wszyscy twoi fani cie wspierają :*
    czekam na następny xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten rozdział był niesamowity ! ♥
    Oni muszą do siebie wrócić ;)). Czekam z niecierpliwością na następny rozdział :D.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow ! Super rozdział :) Pisz takie dalej, ale proszę złącz Zayna z Rose, niech poleci do Polski i spotka się z Nią i niech zaczną wszystko od nowa. A co do Nialla... Mam nadzieję że dalej będzie się przyjaźnił z chłopakami i Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rose też zdradziła Nialla! powinna mu wybaczyc. Tylko się z nią spotkał ... Ale moim zdaniem Rose powinna byc z Niall'em, przecież on 100000 razy bardziej starał się , żeby ona została. Szkoda mi go no-.-'. Oddaj go Rose .... Zayn też jest niewinny, ale Niall bardziej sie o nią troszczył .

    OdpowiedzUsuń
  20. aww .. i love you. ; ))) kocham twojego blooga. xxx jestes cudowna.. sms Niallaa. ; dd mhr. ! ♥
    sorki, że się tu zareklamuję ale dopiero zaczyna a u Ciebie dużo ludzi czyta twojego blooga. : ) wbijajcie pleasee. xx http://1dismycocaine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. błagam cię nie kończ !!! ♥ <33333

    OdpowiedzUsuń
  22. Boże powalił mnie na łopatki ten rozdział *_____* jesteś niesamowita ! http://paczanga.blogspot.com/
    @Dosiek_

    OdpowiedzUsuń
  23. super! znów mój 62 płacz i ten sms od Nialla błagam spraw żeby Zayn i Rose do siebie wrócili już myślałam żę to się stanie jak wysiadła z samolotu a tu nic ;c dziękuję za wszystkie rozdziały do tej pory kocham cię za to że stworzyłaś tego bloga! xxx

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejne łzy na policzkach. Dziewczyno uwielbiam ! Ale to będzie koniec Zaun'a i Rosse ? Ja nie chce :c xd Pewnie rosse bedzie z Niallem, szkoda mi jej i Zayn'a :C Czekam na NN, bo juz nie wytrzymuje ! ;*

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!