Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 26 sierpnia 2012

ROZDZIAŁ 1 .


Uczesałam włosy w porządny kok w niesamowitym nieładzie jak to zawsze miałam w zwyczaju, za chwilę miała przyjść Kate i Lily. Umalowałam rzęsy tuszem, najpierw jednym, potem poprawiłam drugim, na twarz nałożyłam bazę nie koloryzującą i na to podkład do cery naturalnej. Dom mój i moich rodziców był trzypiętrowy. Pierwsze pietro (parter) był ogólny, dla gości którzy nas odwiedzali i inne takie. Rodzice mieli dla siebie całe drugie piętro wraz z moją młodszą siostrzyczką Emily, która miała roczek, a ja miałam dla siebie całe trzecie piętro. Miałam swoja łazienke, pokój, salon, garderobę i kuchnię, z której rzadko korzystałam. Kiedy podjęliśmy decyzję o przeprowadzce z pod Londynu w jego centrum, rodzice postanowili zbudować ten dom z myślą tez o tym, że kiedyś będę miała swoje własne prywatne życie i wszystko urządzili dla "dorosłej" mnie w przyszłośći. Teraz zupełnie z niej nie korzystam, czasem jeśli wapdna zanjomi i robię kawę i nie chcę mi sie jezdzić windą od parteru na 3 piętro. Tak tak, mieliśmy w domu windę, jeśli rodzice już myśleli o nowym domie, to miał być on wypasiony i w "tych" czasach, czyli full wypas all exclusive . Mieszkaliśmy w nim od jakiegoś roku, przeprowadzilismy się odrazu po narodzinach Emily. Moi rodzice bardzo się kochali mama miała na imię Isabella a tata Alexander. Świetnie się z nimi dogadywałam, mieli do mnie niesamwoite zaufanie, starałam się je kreowac już od najmłodszych lat. Pozwalali mi na wiele, mało było takich rodziców, ale sama sobie na to zapracowałam, posłusznością i szacunkiem do nich, nie miałam powodów by na nich krzyczec czy się denerwować, oczywiscie zdarzały się sprzeczki ale małe, skoro mi ufali i pozwalali na wiele, nie bło miejsca na kłótnie. Z zamyslenia wyrwała mnie Kate , która właśnie właziła przez okno do mojego pokoju, a za nią Lily - miałam do swojego pokoju drabinkę, żeby mogły wpadać przez okno, były oryginalne, mimo tego, że z mojego trzeciego piętra , można bylo dostac się na dwór bo miałam na swoim pietrze drzwi wyjściowe i schody prowadzące na sam dół. Czyli mogłam się spokojnie wykrasć i nikt by nie zauważył.
- No wychodzisz już? - zapytała Kate wskakując do mojego pokoju ze szczerym usmiechem na swojej twarzy
- Tak już wychodzę - powiedziałam odkładajac gąbeczke do podkładu na moją pokojową toaletkę
- No właśnie chodź - powiedziała Lily wchodząc do pokoju, po czym uderzyła się w czubek głowy o okno i syknęła z bólu - Ała!
- Hahahahaha, wchodź - podałam jej rękę - Wszystko wporządku, nic ci nie jest
- Ta daj se spokój Natt, tylko się uwaliła w ten głupi łeb - powiedziała przyjaźnie Kate
- Ucisz się że - powiedziałam i trzepnęłam ją w czoło dłonią, bardzo lekko
Uśmiechnięta pobiegłam w szlafroku do mojej garderoby i wybrałam sobie ciuchy, do pokoju wróciłam ubrana w TO . Zobaczyłam przyjaciółki leżące na łóżku i bawiące się moim tabletem.
- Łaaał, gdzieś ty kupiła te super szorty, są super! - powiedziała Lily
- Aa w TopShopie! 
- No fajne fajne  - powiedziała Katy nie opuszczając wzroku z ekranu tableta
- Co ty robisz, pokaż. - wyrwałam jej tableta z dłoni - Dodajesz znwou durne tweety na moim twitterze! - krzyknęłam z "bólem"
- No wybacz serduszko, ale to jest takie suuuuper, KARNIAK ZA NIEWYLOGOWANIE - krzyknęła Katy
- Tak Cię nienawidzę dziewczyno. a ty Lily sie tak temu przyglądałaś? - powiedziałam
- Noo wiesz, to było nawet interesujące, czytajac twoje wiadomosci prywatne.. hahahahah - parsknęła Lily
- Młodsza a cwana, no no - powiedziałam - Dobra dawajcie tutaj, robimy kilka fotek i spadamy. - powiedziałam po czym skorzystałam z drzwi, otworzyłam je i ukazały mi sie schody prowadzące na pietro moich rodziców, nie chciałam do nich jechac windą więc krzyknęłam ze schodów
- Mama! Chodź tu ! 
I wróciłąm do pokoju, po chwili do mojego pokoju wtargnęła uśmiechnięta mamuśka i przywitała się z dziewczynami dając im całusa w policzek. 
- Zrobisz nam fotkę? - zapytałam
- Jasne ustawcie się najpierw jakoś super a potem śmiesznie i wesoło i..
- Mamo nie gadaj, rób - powiedziałam i dałam jej tableta, zrobiła nam kilka fotek i skierowałysmy się do wyjścia na podwórko przez moje 3 piętro drzwiami wyjściowymi. 
- No to dziewczyny koncert... - powiedziałam
- ONE DIRECTION - krzyknęłyśmy wesoło 
____________________________________________________
Jesteśmy już po pierwszym etapie, za mną mam pierwszy rozdział, jakoś mi poszło. Podoba się?
Liczba wyświetleń stron dzisiaj - 1 977 , damy rade dzisiaj do 2000? Jesli tak to będzie rekord bloga!

53 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Louiskowa rozjebałaś mnie :C " nie kurwa, biedna, mieszkająca w szopie " kc :*

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    14. usuwasz bo boisz się prawdy

      Usuń
    15. usuwam bo nikt nie bedzie mnie obrazał z anonima, zapraszam na TT

      Usuń
    16. Nie usuwa, bo ją wkurwiasz :)

      Usuń
    17. usuwasz bo jesteś jebnięta dziękuję dobranoc .. żal mi czasu na takie tyranie śmieszne powodzenia w pisaniu tych romansideł biedaczko pozdrawiam was moje drogie same 13nastolatki haha

      Usuń
    18. i znam cię w realu zobaczymy czy będziesz taka mądra moja droga

      Usuń
    19. niech tylko zacznie się rok szkolny nie dam ci spokoju

      Usuń
    20. Ogarnij sie -.- Skąd wiesz kto to czyta? Ja mam szesnaście lat i uważam, że jej poprzednie opowiadanie było i jest zajebiste.
      A poza tym to fajnie się zaczyna :D

      Usuń
    21. ja mam 17 także ogarnij dupe !

      Usuń
    22. Mam 16 i co?! Kto tu się śmieje ostatni!
      ~Stella :)
      (Sorki, że z anonima, ale nie chce mi się wylogowywać Olivera i logować się na swoje konto )

      Usuń
  2. Tak ,czekam na drugą część <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste. <3 (FANKA)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zayyyyebisty! Powiem ci ze zaczelas idealnie, widac ze piszesz rozluzniona. Podoba mi sie. : )))) pozdrawiaam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiste.!!
    Chyba nie mogłaś lepiej zacząć tego opowiadania. Tak naturalnie, na luzie. Po prostu BOMBA.!
    Już jestem Fanką tego opowiadania.! ^_^
    .Allex.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie moge, cudowne ;o
    czekam na drugi rozdział..

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne opowiadanie jest Zajebiste.! Pisz tak dalej .. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ;)) Czekam na nexta ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAJEBISTY na razie jestem tylko to wstanie powiedzieć a i mam pytanie wyslesz mi swój autograf?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to autograf :OOOO? przeciez ja nikim nie jestem..

      Usuń
    2. moim zdaniem bedziesz pisarką na wet jeśli nie bedziesz chce twój autograf bo uważam cb za gwiazde bo narazie jak do tej pory twój blog jest najlepszy a uwierz mi było ich troche...dobra nie troche tylko tysiące i zadnego nie pokochałam tylko twój reszte jak juz to polubiłam

      Usuń
  10. Ommo ;3 Jest świetne xX kocham cię za nie ;] Dziękuje ci i pisz dalej tak zajebiście jak zawsze ;33 Omomo;3 Skarbie jaram się twoimi opowiadaniami prawie tak samo jak jaram się 1D <333

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi się że będzie fajne opowiadanie, ale nie polubiłam bohaterki... Rozpieszczona paniusia -.-
    Rodzice jej wszystko dali- fajnie ciesze się, ale ten post polega na wychwalaniu jej domu... I jeszcze ten stosunek do jej mamy... Odstrasza mnie od niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi sie , ze źle zrozumiałaś, bo ona z mamą ma bardzo dobry kontakt, a to z tym zdjęciem mówiła w żartach, no ale cóż. rozdział jest o niej, o jej domie, rodzicie i przyjaciółkach, czyli zapoznanie z tym wszystkim, zawsze opisuje w I rozdziale wszystko. i uwierz nie jest rozpieszczona, przeczytaj opis bohaterów.

      Usuń
    2. popieram Administratorke

      Usuń
    3. Boże.. JA was nie popieram w ogóle. To chyba logiczne że w pierwszym rozdziale musi/powinna opisać główną bohaterkę, jej otoczenie, dom, rodzinę, przyjaciół. Ja nie widzę nic co byłoby co najmniej dziwne, lub nieodpowiednie w jej zachowaniu. W rozmowie z przyjaciółmi każdy się tak zachowuje. A to co powiedział do mamy kiedy miała zrobić im zdjęcie, no błagam ale każdy by tak powiedział gdyby matka zaczęła robić wywody na temat jakie zdjęcia wam zrobił.
      .Allex.

      Usuń
  12. Super rozdział ;*
    Zaczyna się ciekawie ;D czekam na next <3
    ~`Justyna

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu, świetne! *-*
    Czekam na nexta! <3
    Jakby ci się nudziło, to zajrzyj: http://lolniewiemcotuwpisac.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny .
    Czekam na następny :D
    Zaczyna się bardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. idziecie na koncert 1D łuhuhu :D czekam na dalsze rozdziały ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. no no no nie było mnie kilka dni a tu takie zminay czekam na kolejny rozdział zaczyna sie ciekawie ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. no prosze dziewczyny idą na koncert..
    Już czuje,że w następnym rozdziale będzie się działo, no ale zobaczymy..z twojego opisu wydaje mi się, że dziewczyna są dla siebie jak siostry.
    Podoba mi się fakt, że główna bohaterka ma dobry kontakt z rodzicami.
    Czyta się to tak gładko, mam wrażenie, że pisanie masz we krwi. ;D Czekam na kolejny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ohh .. szkoda ze zakonczylas poprzednia historię . . wciagnela mnie !! ale to teraaz xx az nie mogę się doczekać co się wydarzy późnieej .x
    x uwielbiam Twój styl pisania ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. no zapowiada się ciekawie :D
    czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawie się zaczyna ;) czekam na następny rozdział . ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Noormalniee MEGAA BOSKIEE . !! Kiedy Następny ?! Booo nie mogę sie doczekać ! :* /~Jess

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny, fajny :) Pierwszy rozdział i już pada nazwa 1d :) Lubię to :D Czekam na następny ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziewczyno jesteś najlepsza ;* Sama też piszę opowiadania ale twoje są dużo lepsze. Kocham twojego bloga i codziennie na niego wchodzę i czekam na następny rozdział. Nie przejmuj się głupimi komentarzami bo jeśli komuś się nie podoba twoja twórczość to niech sam pisze. Ubustwiam cię i poprostu cię kocham <3 Czytałam różne imaginy ale te twoje są po prostu meeeeega najlepsze. Pisz dalej , bo nie mogę się doczekać następnego rozdziału ;**************

    OdpowiedzUsuń
  24. Super się zaczyna, czytam ten rozdział z 1O raz i wiecie co? Przeczytam go jeszcze raz ;lO x

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!