Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 30 sierpnia 2012

Prosze o pomoc

Hej dziewczyny, piszę tutaj dlatego, bo wiem, ze jest was tutaj dużo i musze tu napisać. Założyłam dzisiaj stronkę o Cher Lloyd dla Polskich fanów. Chcę wam przekazywac informacje o tej niezwykłej dziewczynie jaką jest Cher, wybiła się poprzez brytijski The X Factor. Możecie mi pomóc i zalajkowac tą stronkę tutaj? Bardzo mi zależy, bo bardzo się na niej staram i dodaje najnowsze informacje i ciekawostki.
Jeśli jej nie lubicie to polecam przekonać się do tej dziewczyny bo naprawdę jest świetna, a niektórzy są tak płytcy i nienawidzą jej za cygańskie korzenie, to przecież nie jej wina.. LAJKUJEMY TUUUU

Jesli zdecydujecie sie zalajkowac, zostawcie komentarz i napiszcie co sądzicie o Cher. :)

KOCHAM WAS, NIEŁUGO ROZDZIAŁ x

7 komentarzy:

  1. Cher jest spoko :) Zalajkowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgaaadzam . się ! Też zalajkowałam :** /~Jess

      Usuń
  2. Zlajkowałam. Cher jest super. Ma cudowny głos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zalajkowałam :)
    Cher uwielbiam! Ma niesamowitą barwę głosu! Cieszę się, że w końcu znalazła się jakaś dobra stronka o niej :)
    Zgadzam się z tobą. Niektórzy ludzie są straszni wobec niej. Nie pojmuje tego. CO ONA IM ZROBIŁA ŻEBY RZUCIĆ W NIĄ BUTELKĄ Z MOCZEM NA JEJ KONCERCIE ALBO ŻEBY JĄ HEJTOWAĆ ZA TO ŻE MA CYGAŃSKIE KORZENIE?! Wytłumaczcie mi bo tego nie rozumiem. Nie rozumiem tych ludzi. To nie jej wina. Za rodzinę i jej pochodzenie się nie odpowiada. Jak tak dalej pójdzie to dziewczyna się wykończy :(

    oczywiście podam link tej strony na swoim blogu żeby więcej ludzi go zobaczyło :)
    mój tt: @Claudjaa_1D

    OdpowiedzUsuń
  4. tez zalajkowałam. nie jestem jej jakąś fanką, ale tez nie mam nic przeciwko.
    _______
    ps. kiedy kolejny rozdział ? nie moge sie doczekac. jestes swietna

    OdpowiedzUsuń
  5. Zalajkowałam ;) Bardzo ją uwielbiam, ma świetny głos i podoba mi się bardzo jej gust w ubiorze ;D
    CZEKAM NA NOWY ROZDZIAŁ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Like- jest :D
    Komentarz- jest :D
    Cher- jest spoko, lubie jej piosenki :D

    Czekam na następny rozdział! :D
    Mój tt :) - Izaa133 <3

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!