Łączna liczba wyświetleń

piątek, 3 sierpnia 2012

Rozdział 50 .

CLICK

W domu było ciemno, ale nagle ktoś zapalił światło, zobaczyłam jego.. Stał oparty o ściane czekajac na mnie. Zdjęcłam buty i odłożyłam torebkę w korytarzu. Podał mi rękę, nie mówilismy do siebie nic, tkwiliśmy w tajemniczej ciszy, która była przyjemniejsza niż jakiekolwiek rozmowy. Szedł tyłem w głąb pokoju, stojąc twarza do mnie, ja trzymałam go za rękę i szłam przodem do domu. Weszlismy do salonu. Cała podłoga była z płatków róż. Stanął nagle w ciemnym pomieszczaniu, zapalił lekkie światło, jak najciemniejsze, żebyśmy widzieli tylko siebie i wręczyl mi różę do ręki
- Zapraszam panią na spacer po szczęście. - mruknął i zrobił usta jak do pocałunku, zbliżyliśmy się do siebie, zamknęłam oczy ale nie poczułam jego ust na swoich, tylko pociagnął mnie za rękę, i szedł dalej. Kazał mi czekać z pocałunkami. Uśmiechnięta szłam za nim, prowadził mnie po moim dużym domie. Nagle doszliśmy do schodów. Zapalił światło na schodach, dał mi do zrozumienia, ze na niektórych schodkach są jakieś karteczki, szłam po krętych schodach, pierwsza karteczka "chodź", szłam dalej, druga karteczka "ze mną", dalej leżały dwie karteczki na jednym schodku "po to na co zasługujesz". To było na tyle karteczek. Szłam za nim dalej. Doszliśmy na pierwsze piętro. Zasłonil mi oczy i musnął policzek. Poczułam w nozdrzach zapach jego perfum i wody kolońskiej. Zaciagnęłam sie nimi jak nigdy i szłam z zasłoniętymi oczami. nagle stanęliśmy,  i stanął za mną, odsłonił mi oczy, i położył swoją głowę na moim ramieniu i zaczął mruczeć. Zobaczyłam mój pokój oświetlony milionem świeczek, które rozpromieniały pokój, leżało dużo płatek róż, na parapecie, na którym zazwyczaj przesiadywałam oglądając Londyn leżały róże, bylo iż ah 8. 8 wspaniałych miesiecy z Zaynem. Dalej zauważyłam kadzidełka zapachowe, które rozprowadzały się powoli po pokoju, zachodziła dyfuzja - mieszanie się zapachów, ktore komponowały się ze soba i tworzyły romantyczny nastrój. Na łóżku widniały płatki róż i nowa czerwona pościel. Popatrzyłam na Zayna i podbiegłam na łóżko. Usiadłam na nim, a on podszedł do biurka zabrał dwa kieliszki i wino. Nalazł dla mnie i dla siebie. Podał mi kieliszek a swój postawił na szafce nocnej obok łóżka. Z szafki wyciągnął górę zdjęć. Nigdy ich tam wcześniej nie było. Usiadł obok mnie, musnął mnie swoim noskiem po policzku i podał zdjecie, oglądaliśmy je wszystkie razem. Były to nasze wspólne zdjecia, z imprez z wypadów, z parku, z każdych naszych wspólnych basenów, znalazły się tez jakieś samojebki z basenu i zdjecia robione aparatem wodnym, kiedy wspólnie moczyliśmy się w basenie, pamietałam ten dzień, bo wtedy namówiłam Zayna na basen. Chociaż wiedziałam, że boi i nienawidzi wody. Śmialiśmy się razem z naszych zdjeć. Piliśmy wino i rozmawialiśmy o przyszłośći. Było romantycznie, czułam jego perfumy, kadzidełka, nawet róże pachniały dziwnie mocno. Uśmiechnięta patrzyłam prosto w jego oczy, a w sercu czułam niewypowiedzianą radosc, która mnie rozrywała od środka. Czułam jak moje serce napełnia się wielką miłością, i jak scieszy się całe moje ciało. Kiedy mnie dotykał dostawałam drgawek. Widziałam każdy nawet najmniejszy jego gest. Patrzyl mi w oczy, i kosmyki wlosów które uwolniły się z koka zakładał za ucho. Nagle usiadł naprzeciw mnie i wyciągnął z kieszeni jedo pudełeczko, wlożył mi na palec pierścionek z brylancikiem
- Wiara.. - powiedział i wyciągnął następne prostokątne pudełeczko
- Nadzieja.. - szepnął i wyciągnął kolejne pudeleczko w kształcie serca
- Miłość... - popatrzył mi w oczy i wyciągnął większe prostokątne i podłóżne pudełko
- I ja.. - szępnął po czym moim oczom ukazał się naszyjnik wysadzany diamencikami z literką "Z"
Byłam tak ucieszona, że nie mogłam wytrzymać.
- Zayn.. - przytknął mi palec do ust
- Doskonale wiem czego chcesz myszko.. - powiedzial i z moich włosów zdjął gumknę, moje wlosy rozpuściły się i niedokładnie opadly na plecy. Wyciągnął moja bokserkę z szortów, i podciągnął ja do góry, siągnął mi ją i rzucił w kat, następnie rozpiął spodenki. Potem rozebraniem go to już była tlyko formalność. Zacząl mnie pieścić i namietnie całować. Był delikatny i ostrożny ale najwspanialszy w tym.

________________________________________
TYLE :)x

37 komentarzy:

  1. kocham tego bloga.♥
    świetnie piszesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. super :D a jednak to zayn :D myslalam ze cyryl :DD czekam na 51 < 33333 .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zajebisty i romantyczny rozdział ;* Super;D!
    czekam na next!;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe co bedzie w nast. rozdziale ;>>

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham twojego bloga <3. a rozdział cudowny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny i taki romantyczny... czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. czytam Twój pierwszy rozdział...zakochałam się *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow jaki super rozdział !!!! Czekałam na niego bardzo długo i właściwie po przeczytaniu doszło do mnie że te czekanie było słuszne :) Kocham twojego bloga, to jak piszesz :) Czekam na rozdział 51 , już nie mogę się doczekać :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Booski . rozdział . ♥
    i ta piosenka . ; *
    Kocham twojego bloga . ♥ !!

    OdpowiedzUsuń
  10. superaśnyy < 3333

    OdpowiedzUsuń
  11. iiii suuper ! kurde, ja taka prfzestraszona, że to Cyryl, a tu taki romantyczny Zayn ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog. Jak pierwszy raz weszłam to się zakochałam. Pisz tak dalej bo masz wielki talent.! ;)

    Zapraszam na mojego bloga:

    http://onedirectionopowiadanie-martu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. pisałaś że będziesz dodawać teraz nawet 2 dziennie . ślicznie liczę na to że Niall będzie z nią chociaż i tak już wiadomo że jest z Malikiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam na mojego bloga http://romanticstory-milciak.blogspot.com/ dopiero początek dziś pierszy rodział eskara < 333

    OdpowiedzUsuń
  15. Bosz... <3
    Jeśli Zayn jest taki jakiego Go tutaj opisujesz, bo Go kocham teraz bardziej niż ostatnio. ;*
    Rozdział jest niesamowity. ;)
    Sposób, w który tak ładnie wszystko opisujesz poprawia mój dobry humor. ;)
    Rozumiesz, że jak czytałam ten rozdział to miałam uśmiech na twarzy. ;D
    Pięknie piosenkę skomponowałaś do sytuacji.
    Jest cudownie. ;*
    Dziękuję Ci za to. <3
    @xoliwiaaax

    OdpowiedzUsuń
  16. Blog super ;D Czekam z niecierpliwoscia na kolejny rozdzial !!! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  17. przez tydzień nie mogłam czytać twojego bloga wiesz jaki był to dla mnie problem??
    a teraz jak już znowu mogę jestem taka szczęśliwa
    a rozdział zajebisty!!!!!!
    czekam na kolejny xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, normalnie nie moge przestać się uśmiechać , genialny rozdział , właśnie czegoś takiego oczekiwałam , piękny , kocham czytać twoje teksty , czekam na ciąg dalszy <3 :DD

    OdpowiedzUsuń
  19. ja chce nastepny !! xxxxxxx ; ))

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedy nastepny... juz dwa dni czekam : < pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham to kocham to kocham to , co dalej ? <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedyyy nastepny????????? ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. ALE LOS ROMANTICOS <3 rozpłynęłam się przy tym rozdziale . seryjnie . taki normalnie jakbym hmm latała . tak ja latam albo nie wiem co . Genialny. mam nadzieję że szybko pojawi się się kolejny <3 http://paczanga.blogspot.com/
    @Dosiek_

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochalam sie w tym blogu .. to jest niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedy będzie następny ? :( wchodzę codziennie i jak nie ma to nie ma

    OdpowiedzUsuń
  27. potwierdzal anonimowego z 4:26 . ; /

    OdpowiedzUsuń
  28. CZEMU NIE MA NASTEPNEGO ROZDZIALU? ; ///

    OdpowiedzUsuń
  29. BO KURWA NIE MAM CZASU. NIE PODOBA SIE TO NIE CZYTAJ.
    co za nołlajfy, nie macie przyjaciol?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jebnięta

      Usuń
    2. mam przyjaciół.. po prostu sie zapytalam czemu nie ma, bo mialas dodawać co 1 , 2 dni... a ja tyle czekałam ;< no , ale spoko . bedziesz pisać jak bedziesz miala czas :) A i oczywiscie , ten anonimowy z góry chyba sam jest jebniety .

      Usuń
  30. Zajebiscie piszesz , w chuj nie doczekam sie nastepnego . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  31. *.* BOŻE KOCHAM JE ! <3

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!