Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 sierpnia 2012

Rozdział 56 .

CLICK
Stanęłam w korytarzu przed lusterkiem ubrana w TO i przyglądałam się sobie, poprawiałm włosy.
- Zaaaaayn, ile jeszcze można czekać na Ciebie? - krzyknęłam, po chwili zbiegł do mnie po schodach ubrany w TO, założył swoje vansy i przeglądnął się w lusterku, gotowa do wyjścia opierałam się o ścianę w korytarzu tupiac nogą. Zaczął poprawiać włosy
- Ileż można poprawiąc włosy, Zayn! - krzyknęłam i chwyciłam go za rękę odciągając od lustra z oporem wyszedł za mną , zamknęliśmy drzwi i spacerem ruszylismy do chłopaków. Szlismy za ręcę , które byly obie splecione ze sobą wymachujac nimi do przodu i do tyłu. Po kilku minutach dotarlismy do kompleksu. Weszlismy bez dzownienia, był to też dom Zayna. W salonie na kanapie przed telewizorem siedział Liam i Danielle. Harry siedział rozwalony na jednym fotelu i utrudniał innym oglądanie tv, zasłaniając ekran swoja stopą, przez co wszyscy podnosili na niego w żartach głosy. Louis siedział rozwalony na drugim fotelu, a Niall leżał na osobnej kanpaie pod kocem z herbatą, lecz nadal był blady.
- Ekhem. - odchrząknął Zayn, w pokoju zrobiła sie błoga ciszy i wszyscy popatrzyli w naszą stronę, oczy wzystkich były skupione na nas. Harry wstał z fotela, poprawił loczki w szybie od szafki i podszedł do mnie mocno mnie przytulacjac po czym złapał mnie za pośladek
- Przyszła moja księżniczka awwwwwww - mruknął na głos
- Jestem zazdrosny - stwierdził smutno Louis
- Cichooooo Lou ! - powiedział Harry
- Tak tak, siema stary - powiedział Zayn i klepnąl lokowatego w głowę, po czym wskoczył na sofę od tyłu (teraz wszystkie przypominają skok Zayna przez kanapę z teledysku One Thing, ale tym razem wycelował i usiadł)
- Siema Bro - powiedział do Liama i przybił mu sztame , a Danielle pocałował w dłoń. Do louisa posłał buziaczka i do Nialla to samo. Po czym wszyscy wybuchnęłi śmiechem. Nigdzie nie było miejsca, popatrzyłam na nich krzywo (oczywiście w żarcie) i usiadłam tak jak wczoraj koło stóp Nialla, poaptrzył na mnie znacząco wspominając jak u niego byłam i pomachał palcami u stóp
- Powtórka z rozrywki ? - szepnęłam a on pokiwał przytakująco głową
- Coooo robimy? - zapytałam
- Wszyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyystko - krzyknął Harry - JA TO BYM BATONA ZJADŁ!
- Odpieprz sie od moich batonów! - zgromił go Niall
- Dlaczego nie marchewki? - skomentował Louis
- Prosze, tylko nie łyżeczką! - powiedziała Liam
- Zróbmy coś ciekawszego moi drodzy - skomentowała Danielle
- Wiem! Poprzeglądajmy się w lustrze! - krzyknął Zayn
- NIEEE TYLKO NIE TOOOO - krzyknęliśmy chórem, a Zayn spłoszył się
Nastepne godziny mijały nam bardzo wesoło , ponieważ Larry zaczeli sypać durnymi tekstami, oglądaliśmy komedie, i piliśmy jakieś drinki. Bylismy już lekko cyknięci ale kontaktowaliśmy ze światem.
- Chcę juz iśc.. - powiedziałam
- Dobrze skarbie - powiedział do mnie - Będziemy się zbierac - powiedział do wszystkich
- Nie idźcie w takim stanie. - powiedział Liam
- No właśnie, Zayn.. kotku.. nie pamiętasz tamtej nooocy? - powiedział rozżalony Harreh , po czym przystapił do mulata i pogłaskał go namietnie po policzku (oczywiście udawał) - Zostań skarbie, nie chcę cię znaleść jutro z tą.. twoją koleżanką w rowie - przysunął się do Zayna a mnie zgromił wzrokiem na żarty - Prawda że to koleżanka?... PRAWDA.. - odpowiedział sobie sam na głos - Prześpijscie się w twoim pokoju, nadal jest twój, nikt go nie zajął.
- No dobra, co ty na to Rose?
- Okej.
Powiedziałam po czym rozeszliśmy się do pokoi, każdy miał swój, Liam tylko poszedł odwieść Danielle do domu, a ja z Zaynem poszlismy do jego dawnego pokoju w którym mieszkał zanim się do mnie wprowadził.
- Idę do łazienki się wykompać, porozglądaj się - powiedział Zayn i wszedł do łazienki , zaczęłam rozglądac się po pokoju. Odsunęłam jedna z szafek, zobaczyłam tam masę zdjec Zayna które wywołał, same z One Direction, z chłopakami, z Paulem, Lou (stylistką fryzur) i Lux.
CLICK
Siedząc na łożku ze zdjeciami przeglądałam je wszystkie. Trafiłam na pewien list, otworzyłam go i zaczełam czytać. Siedziałam na łóżku , łokcie miałam oparte na kolanach a w dłoniach schowaną głowę.
- Wszystko wporządku? - zapytał Zayn wychodząc w bokserkach
- Nie.. - opowiedziałam
- Rose? - powiedział
- Masz - powiedziałam i podałam mu białą kartkę która była do niego zaadresowana
- Czytałaś?
- Owszem! - krzyknęłam
- Grzebałaś w moich rzeczach?
- Pozwoliłeś się porozglądac, masz coś do ukrycia zeby nazywac to grzebaniem? Tylko ogladałam zdjecia, jak chciałeś żeby ten list był twoim SUPER wspomnieniem, trzeba było go spalić, lub lepiej ukryć. Albo po prostu nie pozwalać mi się rozglądać. - krzyknęłam i wyszłam z pokoju. Otworzyłam drzwi do innego pokoju w którym było ciemno, zamknęłam drzwi i oparłam się o nie. Ktoś zapalił w pokoju lampkę. Na łóżku siedział Nialler.
- Y.. y.. to.. e.. Wybacz! - powiedziałam i pociagnęłam za klamkę
- Nie, zostań, wporządku. Coś się stało? - zapytał torskliwie
- I to dużo, mogę usiąść? - zapytałam i podeszłam do łóżka
- Siadaj i opowiadaj.
Nagle do pokoju wpadł Zayn
- Nareszcie cię mam, chodź porozmawiajmy - popatrzył na mnei potem na Nialla
- Nie chcę...
Nialler nie chciał przeszkadzać i wyszedł z pokoju.
- Porozmawiajmy.. proszę. - powiedział - Wytłumacze, to nie tak..
- Możesz wyjsć? Chcę odpocząć, przemyśleć, zasne dzisiaj tutaj, na.. na tej sofie. Zaufaj mi... mnie mozesz ufac, ja nie zrobię nic głupiego, a ty to robisz cały czas. Wyjdź i zawołaj Nialla to jego pokój, mam nadzieje , ze pozwoli mi się tu zdrzemnąć, przynajmniej do świtu. - powiedziałam załamana
- Ufam Ci, i ty mi tez powinnaś ufać Rosallie. Idę, rano chciałbym z Tobą porozmawiać. - powiedział
- Wporządku. Idź już.
Zayn wyszedł a po chwili przyszedł Niall.
- Mogę tu zostać? - zapytałam - Rano mnie już nie będzie.
- Zostań ile chcesz, twoje towrzystwo jest moim jedynym z ulubionych..
____________________________________________________________

NEXT :) Mam nadzieję, ze wam sie podoba, teraz dużo się bedzie działo, dużo się zmieni i ogólnie mam masę pomysłów na tego bloga, ale chyba niedługo będe konczyła opowiadanie, tylko rozwinę akcję i chyba pożegnamy się z Rose i Zaynem, co wy na to? :)

Sprawdzam kazdy jeden komentarz, te nadłuższe są najlepsze, z nich moge cos wywnioskować, opisy waszych uczuc itp są naj naj naj, bo wiem jak sie czujecie czytajac dany rozdział, ja nie moge tego odczuc, bo ja to psize wiec dla mnie wszystko ejst marne, cały bloga, a widze ze dla was to cos zupelnie innego! :)

23 komentarze:

  1. tak tak !!!! Nialler wkracza do akcji ! hueheuheuhehu ale się kurde jaram !!! :D ps - wbij na mojego bloga :d : my1ddream.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ! oni do siebbie z Zaynem pasują ! nie rób nam tego..

    OdpowiedzUsuń
  3. ej no chyba żartujesz z końcem bloga?! mam taka nadzieje
    a co do rozdziału ciekawi mnie co zobaczyła w tym liście czyżby był od Perrie??
    mam nadzieje że sie pogodzą Xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie nie kończ! czekamy na toje pomysły ^^
    kocham tego bloga! i Ciebie za to że go piszesz xoxox

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział <3
    Boje sie troche co dalej bedzie ;D hehe
    Czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. nie możesz zakończyć tej historii! ubóstwiam tego bloga! ej no! :C czekam na kolejny! :****

    OdpowiedzUsuń
  7. Boziu ten blog jest super. Naprawdę fajnie opisujesz co się dzieje nie śpieszysz ani nic takiego. Fajnie opisujesz ich uczucia i przeżycie. Nie wiem co się stanie z Rose i Niall'em ale mam nadzieję, że nie zdradzi Zayna !!
    Fabuła bardzo ciekawa ! Kocham to tak jednym słowem jak to czytasz to chcesz więcej i więcej !!! Czekam z niecierpliwością na następny !! Super, nie chciałam pisać po prostu ZAJEBISTE bo to każdy może xDDD Ale blog rewelacja.. masz MEGA talent. Jak piszesz inne opowiadania to napisz mi link pod komentarzem albo na TT :)) (Dizo_Polish1D to mój TT ) Naprawdę świetne opowiadanie !! Kocham i czekam !!! Zapraszam czasem do mnie.. nie jest tak dobre jak twoje ale wpadnij może ci się spodoba !! ;**** Buziaki <333 Iza

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG ! . <3
    Jak zwykle nieziemski ! . ;*
    Kocham tego bloga, kocham to jak piszesz,więc prosze nie zawieszaj go,bo jest cudowny ! .
    Czekam na następny, jestem bardzo ciekawa co się stanie z Rose i Zaynem. :)
    Mam nadzieje, że nie zdradzi go z Niallem, bo Rose i Zayn bardzo do siebie pasują, uwielbiam ich . <3 xxx

    OdpowiedzUsuń
  9. ten rozdział jest świetny, fajnie że znowu zacznie sie coś dziać, piszesz w taki sposób że nigdy nie moge sie doczekać następnego rozdziału.
    jestem ciekawa co będzie dalej, i prosze cie nie kończ jeszcze, ale w sumie może nie masz czasu juz pisac i w ogóle.

    ps. fajnie zmieniłaś wyglad bloga : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, tylko nie rozstawajmy się z Rose i Zaynem bo, bo się załamię!!I nie kończ bloga!!Proszę...;)

    Natka^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne ;) . Czekam na nastepny ;) .

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie chcę żeby główna bohaterka była z Niall-em albo coś ich łączyło :( niech będą tylko przyjaciółmi :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kończ tego bloga !
    Nie możesz.
    Nie kończ historii z Rose i Zaynem.
    Za pięknie Ci to wychodzi, żebyś to skończyła.
    Tak uwielbiam jak to piszesz.
    Tak fantastycznie opisuję grę uczuć.
    To jest takie realistyczne. ;*
    Po prostu świetne. ;*
    Ubóstwiam Twojego bloga. ;*
    xoliwiaaax

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie nie kończ historii z Rose i Zaynem proszęęę

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rozdział :)
    Czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. oczywiście kolejny świetny rozdział ;] nie nie nie nie chce żeby Rose i Zayn sie rozstali oni do siebie bardzo pasuja. Zawsze jak czytam tego bloga (a to jest jedyny blog jaki czytam jedynie to tak pare imaginów od czasu do czasu)to mam ciarki to mnie powoli uzaleznia ale co z tego i tak mi sie podoba życze ci duzo fajnych pomysłów na nowe rozdziały;d
    Lots of love xxx

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudooo !!! ^^ Czekam na następne !! :) Kocham cię normalnie !! :**

    Ronni Xx

    OdpowiedzUsuń
  18. natalia malikowa16 sierpnia 2012 23:31

    rozdział super!:P
    rozjebałaś system :D
    to co piszesz jest cudowne *.*
    naprawdę ty tego nie odczuwasz , za to my tak jesteś ŚWIETNA !!!
    proszę nie przestawaj pisać ;)
    czekam nn
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam od 20 do 1 w nocy ale opłacało sie masz talent pisz ile tylko dasz radei nie zmarnuj takiego talentu trafiłam na tego bloga z Fb i tak mnie wciagną ze nie mogłam przestać czytać poryczałam sie jak głupia jak była ta scena w szpotalu z muzyką z tytanica nie pamietam który był to rozdział takze czekam na kolejne czesci nie moge sie doczekac co bedzie dalej z Zaynem i Rose i chciałabym abys wykorzystała wszytkie swoje pomysły i dopiero wtedy skonczyła to opowiadanie. No wiec pzdr, 3maj sie i pisz ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Tylko nie to, nie koniec ;(. Prosze pisz dalej ten blog jest boski ♥. Jestem bardzo ciekawa kto napisał ten list i co tam takiego pisało :D. Już nie moge się doczekać kiedy bd następny rozdział :*.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rose i Zayn? świetna para, niech zostaną razem.
    w jeden dzień przeczytałam wszystkie posty bo dopiero co znalazłam tego bloga. jest niesamowity, masz ogromny talent i zazdroszcze ci go. pisz dalej, a jeśli nie to załóż kolejne opowiadanie. jeżeli przestaniesz pisać będziemy za tobą tęskniły.
    i wiesz.. ogólnie blogi które czytam po kilku rozdziałach stają się monotonne i nudne, a twój... twój jest świetny. ciągle się coś dzieje i na prawde jestem pod wielkim wrażeniem. to tyle z mojej strony. czekam na następny. :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Uważam, że lepiej by było jakbyś bardziej opisywała, np. stroje, uczucia itd. A tak to blog bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!