Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Rozdział 52 .

- Zayn wchodzimy ! - krzyknęłam
- Gdzie znowu?- zapytał znudzony
- Oj kochanie, niedługo wrócę i poswiece ci troche czasu, obiecuję ci to wszystko tu i teraz przy moim świadku - wskazałam na Daniele ona do niego pomachała, na znak , że tu jest i świadczy
- Dobra.. - powiedział
CLICK MUSIC
Daniela była już rozpakowana więc wyszłysmy z domu i wsiadlyśmy do porsche Zayna, swoje auto sprzedałam jakis czas temu, więc polegałam tylko na jego aucie, po niego miał przyjechać Harry, i mieli razem się gdzies wybrac z chłopakami. Po 10 minutach byłysmy w centrum handlowym "SpaksFox". Popatrzyłyśmy na siebie znacząco i zacżełyśmy biegac po sklepach, od jednego do drugiego. W TopShopie wydałyśmy najwięcej kasy, ten sklep potrzebował dużej uwagii, lubiłam się w nim ubierać, a w Polsce Daniela nie miała do niego dostępu, bo był za daleko od miejsca jej zamieszkania, teraz mogła się nieźle wyszaleć.
- Wzięłaś dużo kasy?
- Mase! Tata kupił udziały, i teraz zarabia można by powiedziec "kokosy".
- Witamy w świecie bogatych. Ale dzisiaj będziesz biedna! - krzyknęłam
Kupiłyśmy w TopShopie  5 t-shirtów, 4 bokserki i 5 par spodni + legginsy. Do tego postanowiłam zrobić prezent Zaynowi i kupiłam mu do kolekcji granatową bejsbolówkę i t-shirt. Daniela kupiła 3 t-shirty, 2 pary spodni, 3 bokserki, bejsbolówkę i szorty. Poszłyśmy do obówniczego, kupiłam vansy, ja wzięłam aż 3 pary, bo były czarne, granatowe i miętowe, nie mogłam się im oprzec, chociaż w domu miałam już vansy fioletowe, żółte i różowe. Ale lubiłam tego typu buty, wiec musiałam na nie wydać pieniądze. Daniela kupiła vansy czerwone i czarne. Skusiła się też na szpilki z platformą w kolorze nude. Poszłyśmy jeszcze do Bersheki i kupiłam sobie 2 sweterki, 3 bransoletki, jeden ogromny pierścionek i katanę jeansową z ćwiekami. Spodobała mi się bluzka w kwiaty z motywem dużego czarnego krzyża. Oczywiście ją kupiłam, Danieli tez się spodobała więc wzięła taka samą i do tego pierścionek krzyż i wąsy. Wyszłysmy ze sklepów i korytarzami galerii dotarłyśmy do restauracji, zamówiłyśmy latte z bitą śmietaną i posypką i do tego ciasto czekoladowe.
- Jak ty tu sobie radzisz kochana? - zapytała Daniela
- Na początku było ciężko owszem, w szkole też nie bylo łatwo , bo ciagle nie mogłam się przyzwyczaić , ze tutaj Polskiego nie zrozumieją, ale jakoś się udało i bylo coraz lepiej. Poznałam nowych znajomych, zaklimatyzowałam sie, juz wiem co gdzie jest, czym najlepiej dojechać i gdzie, najłatwiejsze drogi, tanie taksówki. Także jest okej, i nie mam zamiaru wracac do Polski. Chociaż jak wyjeżdżałam tutaj do liceum, mówiłam sobie i rodzicom ,że wrócę, no ale jeszcze rok i koniec szkoły, jakieś studia.. ale to wszystko zrealizuję tutaj.
- Wiesz, masz fundusze, twoja rodzina jest bogata, rodzice ci ufają w 100% to mozesz sobie tak życ, i nawet na takie drogie studia w Londynie sie zgodzą. W Polsce też nawet spoko, w szkole było duuuużo szumu , ze jesteś z Malikiem. Na szczeście już wakacje i no, jest okej. Zostaje tutaj tydzień, a potem Polska..
- No tak, niestety.. o wybacz - przerwałam nasza rozmowę i wyjęłam IPhona z mojej torebki.
- Czeeeść Sami! - krzyknęłam do słuchawki - Coo? Nie nie, dzisiaj nie mogę, jestem z przyjaciółką z Polski na zakupach, przyjechała do mnie na tydzień, a wieczór spędzam z Zaynem, bo już się denerwuje, że nie poświecam mu czasu. Ale jak ? Co? Jak to! Przecież spedzamy razem wakacje. Sami! Sami, poczekaj, to nie tak. SAMANTHA! Przestań, co ty opowiadasz. Za tydzień wpadnę. No, no .. cześć. - rozłączyłam się
- Przyjaciółka dzwoniła, coś się denerwuje, ze nie spędzam z nią wakacji, no ale życie z gwiazdą, to nie lada wyzwanie. - powiedziałam i wyszłysmy z restauracji. Wsiadłyśmy do porsche i po 15 minutach byłyśmy w domu. Zadzwonilam do Zayna
- Jesteś w domu? To wyjdź na podwórko i nam pomóż - rozłączyłam sie
Zayn wyskoczył z domu i aż się cofnął gdy zobaczył caly bagażnik i tył auta zapchany torbami i reklamówkami.
- Czy twoja kartka kredytowa jest na debecie? - zapytał zaskoczony
- Nie skarbie, jeszcze mam duzo pieniędzy.
- To widze, że czeka mnie jeszcze wiele takich niespodzianek. Ale pogadamy o tym potem. Peees... gdzie ty to zmieścisz? Garderoba jest zawalona ciuchami!
- Damy radę. - powiedziałam i z pomoca Zayna weszłyśmy do domu.

***
- Gdzie ona jest? - zapytał bawiąc się moimi włosami
- Jest u siebie w pokoju - szepnęłam
- Nareszcie sami, w naszym łóżku. Ile ona tu będzie?
- Tydzień. 
- Aż tyle? Nie dam rady bez Ciebie. - powiedział zmartwiony
- Jak to?
- Musisz poświęcać mi tez trochę czasu, nie jestem powietrzem Rose.
- Wiem! Ale ona jest moim gościem. Jutro pokażę jej Londyn, będzie wiedziała potem jak i co, i sama będzie wychodzić do sklepu czy na spacer, lub jogging. Nic się nie martw, jestem cala twoja. - pocałowalm go w usta
- Mam głęboką nadzieje. 
- Co robiliście  z chłopakami jak nas nie było?
- Bylismy w kinie na jakimś horrorze, potem szybki lunch no i wróciłem 5 minut do domu przed waszym powrotem z zakupów.
- Aaa.. no to też dzien udany. - powiedziałam - Mam coś dla ciebie - wysunełam się z jego objęć i poszłam do garderoby, wróciłam do pokoju z reklamówką - To dla ciebie. - rzuciłam mu
- Jaka piękna bejsbolówka i t-shirt! O jaaa! Kochanie, jesteś wielka! - krzyknął i wstał z łóżka
- Ja też mam coś dla Ciebie! - powiedział i z pod łóżka wyciągnął mała reklamówkę
W środku był biustonosz obszyty koronką i skąpe majteczki - stringi.
- Mam w tym kiedyś paradować przed Toba?
- Możesz i bez tego. Zatrzymaj to do naszej nocy poślubnej - mruknął
- Coo?- zapytałam zdziwiona z uśmiechem na twarzy
- Kiedyś to musi nastapić, a ja tego bardzą chcę! - powiedział
- Me too.. - szepnęłam i pocałował mnie namietnie...
_________________________________________________
I jak ? :)

18 komentarzy:

  1. Ale świetny rozdział ;D
    czekam na następny ;* !

    OdpowiedzUsuń
  2. natalia malikowa13 sierpnia 2012 17:36

    Awww;*
    <3 kocham

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz szybciej, + ta muzyczka wysztko wydaje się takie realne ; 0

    OdpowiedzUsuń
  4. Super czekam na nastepny :-)Patii

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest piękne ! kocham Twój blog ! ♥ czekam na nastepny rozdzial :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo jeszcze sie pytasz?!
    jak zwykle zajebisty rozdział patrze Zayn ma plany dobrze dobrze czekam na kolejny xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. JEZU ZAJEBISTY ROZDZIAŁ ! :D kocham kocham kocham ! xD
    http://paczanga.blogspot.com/
    @Dosiek_

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebisty ! . <3

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny :) czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jeny, boski jest!♥
    czekam z niecierpliwością na następny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz co mam nadzieje ze przeczytasz ten komentarz musze ci cos powiedziec. Zaczęło się od pierwszego rozdziału, ok wiadomo początki zawsze są przymulające(wiem bo sama pisze bloga) ale czytałam, dalej, i z każdym rozdziałem, był tak ciekawy, uzależniający, jak narkotyk, nic nie jadłam tylko od 1 do 52 rozdziału siedziała i czytałam, po prostu cie uwielbiam, nie bede ci pisac koma 'zajebisty' itp. bo to moze kazdy napisac, powiem ci tylko ze przez ciebie potrafiłam ryczeć przez parenascie minut, ze az mi policzki spuchły od płaczu + wielki plus za muzyke w smutnych chwilach, ona juz do konca czlowieka rozbrajała.I bardzo mi sie podoba ze ciagle sie dzieje jakas akcja, i czytelnik sie nie nudzi xx Strasznie mi sie podoba ze akcja rozwija sie powoli, a nie ze np, w 2 rozdziale Rosse, byłaby juz z Zaynem. Naprawde uwielbiam tego bloga, masz wielki talent, piszesz tak cudownie, ze to uzależnia. Mam tylko jeszcze pytanie, jak czesto dodajesz, hciałaby wiedziec kiedy tu wpaśc nastepnym razem xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaje co dwa dni, lub codziennie. Czasem jak naprawde nie mam czasu jest takas długa przerwa. jesli chchcesz być informowana zapraszam cię na stronę Jaram się Zaynem, zalajkuj ją, tam zawsze przypinam na glównej stronie informacje kiedy dodam rozdział. I bardzo dziękuje za szczere słowa, nie wiedziałam że komuś to się tak bardzo spodoba.
      + Mój blog różni się od innych bo to jest w innch tak, ze juz w 1 rozdziale poznaje ktoraś dziewczyna Zayna, na drugi dzień jest z Zaynem, a w trzecim dniu zdradza go z Harrym.. :)

      Pozdraawiam cieplusio. Jak chcesz coś wiedzieć tu mnie szukaj : @Wiqtoriaa

      Usuń
  12. Super rozdział . ♥
    Twój blog jest niepowtarzalny . : ]

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny rozdział ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś mistrzem!

    OdpowiedzUsuń
  15. A więc tak ja twojego bloga zobaczyłam, dopiero 3 dni temu i się w nim zakochałam . Z góry przepraszam ze nie komentowałam każdego rozdziału oddzielnie ale tak mnie to wciągnęło że nie mogłam się oderwać . Teraz dopiero dodaję komentarz ponieważ chciałam zobaczyć jacy to ludzie są tacy pojebani ( sory ) i dodają takie chamskie komentarze . Mają szczęście że nic tu takiego nie zauważyłam :) <3 Pozdrawiam cię gorąco !

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!