Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

ROZDZIAŁ 3 .

W całej głowie mi szumiało, chłopców nie było na scenie, miliony dziewczyn z rzędu od 1-10 pobiegły na M&G, które odbywało się jakoś dziwnie dopiero po koncercie, a ja siedziałam osłupiała i ślepo patrzyłam w punkt na scenie, na którym stął Zayn i mówił do mnie, te wszystkie słowa, do mnie, nie do Katy, Lily czy innej z dziewczyn na widowni. Kate mnie szturchała a Lily wpatrywała się ze mnie, ludzie opuszczali klub, w końcu ruszyłam do pomieszczenia w którym miało odbyć się M&G. KOlejka była tak długa, że byłam bliska zrezygnowania z tego wszystkiego i pójścia do domu, lecz Kate i Lily upierały się , żebym została. Zmęczona tym wszystkim, ale szczęśliwa i krzycząca w duszy tak ogromnie się cieszyłam, że to akurat padło na mnie to szczęście pobycia z nimi godzinę i całego dnia z Niallerem Horanem. Chłopcy się wygłupiali, robili śmieszne zdjęcia, podpisywali płyty, DVD, autografy, koszulki, robili co w swojej mocy żeby jes wszystkie zadowolić. To , że wygrałam ten dzień z 1D było dla mnie ogromnym wynagrodzeniem po tym jak mój chłopak mnie perfidnie zdradził i potraktował, przepłakałam przez niego 2 miesiące i kilka miesięcy chodizłam do psychologa, bo nie mogłam dojśc do siebie. To była jedyna rzecz, która mnie naprawdę uszczęśliwiła od wielu miesięcy. Nadeszła kolej na Katy, zrobiła sobie zdjęcie z chłopakami, podpisali jej płytę, a Louis wziął ją "na barana". Następna poszła Lily, zrobiła z nimi zdjecie, podpisała sobie płytę i koszulkę i pocałowała ich wszystkich w policzek. Ja gdy stałam w kolejce, nagrywałam ich i robiłam zdjecia, gdy Lily zeszła z widoku fotoreporterów, nadszeł czas na mnie. Zayn rozpoznał mnie od razu , a ja przyznałam się, ze to ja wygrałam dzień z Niallem i 1D. Zrobili sobie ze mną zdjecia, podpisali mi koszulkę która miałam w torebcę schowaną, płytę DVD i UAN. Niall wziął mnie na stronę i poprosił o mój adres, już nastepnego dnia, miał stawić się pod moimi drzwiami i zabrac mnie ze sobą. Umówiliśmy się o 7:30, nie wiedziałam jak wstanę, ale musiałam dla niego, przecież nie otworze mu w piżamach! Przy wyjściu dostałyśmy duże pudełka z gadżetami od chłopaków, lalki, naklejki, notesy, długopisy i wszystko co możliwe z ich twarzą na danym produkcie, każdy kto miał VIP'a dostawał takowe. Uśmiechnięte wyszłyśmy z klubu , ja zadzwoniłam po mame, i po 15 minutach była pod klubem. Wesołe wesżłyśmy, Kate i Lily cały czas ze soba nawijały o tym jak mi zazdroszczą, a ja im mówiłam, ze porobię im pełno zdjec i nagram ich jak się zachowują bez fanów. Mama nic się nie odzywała, czułam , ze zawita wieczorem w moim pokoju i będzie wypytywać. W sercu aż mnie rozwalało od radości, piszczałam, krzyczałam, motyki w brzuchu tak gilgotały jakby się czegoś naćpały. Odwiozłyśmy do domu Kate i Lily. Gdy tylko mama zaparkowała wypadłam z auta i pobiegłam do domu. Przywitałam się z tatą cąłując go w policzek i tuląc do siebie Emily. Za mną weszła mama i zaczęła o wszystko wypytywać, opowiedziałam jej co się stało
- No to gratulacje kochanie, poszczęściło ci się! - powiedział tata z uśmiechem, trzymajac na rękach siostrzyczkę
- No moja mała spędzi dzień ze swoimi idolami, tak się cieszę kochanie! - powiedziała mama tuląc mnie do siebie
- Dziękuje wam, ale ja już lecę spać, jest prawie 11pm. a rano będzie tutaj NIALL HORAN, rozumiecie to?! - krzyknęłam i pobieglam schodami na 3 piętro.
Wbiegłam do pokoju i padłam na łóżko, zaczęłam przytulać do siebie koszulkę którą oni wszyscy trzymali w dłoniach i zaciągać się ich zapachem, który pozostawili na niej dotykając ją swoimi rękoma. Nagle wstałam i wygrzebałam z mojej torebki płytę i DVD, ustawiłam je na mojej komodzie gdzie znajdywały się wszystkie rzecyz z 1D, otworzyłam również pudełko które otrzymałam za bilet VIP'owski, te wszystkie lalki, notesy, naklejki, zeszyty, smycze, długopisy i przypinki. Wsadziłam do jednej z szuflad gdzie znajdowała się sterta plakatów. Pobiegłam do okna i zaczełam piszczeć na cały głos, nagle do pokoju wpadła mama
- Jezus, co się dzieje Natrisha?! - zawsze tka do mnie mówiła, rzadko mówiła Natt
- Mam nic! Cieszę się! - powiedziałam z uśmiechem na twarzy
- Ja też się ciesze wraz z tobą córcia! - powiedziała mama - Ale nie krzycz więcej, wystraszysz Emily, a powoli tata ja usypia
- Wybaczcie, zapomniałam, ale przecież jesteście z nią na parterze, więc nie słychać..
- Oj.. zdziwiłabyś się. Słońce idź się wykompać, pojutrze pokażesz mi zdjęcia z dzisiaj i z jutra jak porobisz, a tera znaprawdę odpocznij, wyszalała się, jesteś cała mokra! - powiedziała mama
- Dziękuje, że mi pozwoliłaś tam pojechać.
- Pójdziesz jeszcze kiedyś może, ale teraz idź spać, proszę. - powiedziała mama
- Już lecę, dobranoc. - powiedziałam i pobiegłam się wykompać, umyłam się w 20 minut i położyłam do mojego wielkiego łóżka. Ciągle myślałam o tym koncercie i o tym jakie mam szczęście , już jutro miałam ich spotkać i zobaczyć jak to jest.....

___________________________________________
No macie :)

17 komentarzy:

  1. Boski czekam na nastepny!!! Wydaje mi sie ze te opowiadanie bedzie jeszcze lepsze od pierwszego. Poprzednie przeczytalam w kilka dni bylo niesamowite. Ta fabula humor :) Gratuluje naprawde masz wielki talent czekam na kolejne rozdzialy!!!
    KOCHAM CIE ZA TO CO DLA NAS ROBISZ!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twojego blogaa ;* Masz talent ;) Czekam na następny rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny.! Za niedługo braknie mi słów żeby określić rozdział.. ;D
    '...motyki w brzuchu tak gilgotały jakby się czegoś naćpały' - to mnie po prostu rozwaliło. ^^
    .Allex.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebisty rozdział ;* Kocham twojego bloga<3
    Czekam na następny;*
    ~`Justyna

    OdpowiedzUsuń
  5. MEGA ! JESTEŚ ZAJEBISTA!



    zapraszam do siebie ♥ !
    sylwia-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. noo, zaskoczyłaś mnie...myślałem że tamto opowiadanie było no nie da sie tego określic, a tu wyskoczyłaś z takim czymś, sorki za słownictwo ale ty jesteś po prostu zajebista!


    Directioner Bartek :) xx

    OdpowiedzUsuń
  7. aj kocham to <2

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy Next . ? < 33 Zajebi ste opowiadanie !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebisty rozdział ;*
    czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  11. aaawwww !!! śwwiiieettnnnyy !!! Nie kaaż dłuuuuuugo czekać na następnyyy !!
    ; ****** !<3

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się nowe opowiadanie ♥ i już nie mogę się doczekać następnych rozdziałów :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe jest te nowe opowiadanie do tamtego miałam jakiś sentyment bo było pierwsze które przeczytałam ale te też zapowiada się ciekawie czekam na kolejny Paulina xx

    OdpowiedzUsuń
  14. O ty ja cie żesz !!! Genialny , cudowny i wgl super to najlepsze opowiadanie jakie czytam !!! <3 Pisz dalej , nie oge sie doczekać !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jak narazie zapowiada sie ciekawie. Mam ogrooooomna nadzieje ze glownym bohaterem bd Zayn, no zreszta dla niego czytalam poprzednie opowiadanie ;P wiec licze ze mnie nie zawiedziesz ;D
    BlondLUV <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny rozdział, nie mogę się doczekać następnego! <3
    I zapraszam do siebie: http://historyabout1d.blogspot.com/
    . ♥

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!