Łączna liczba wyświetleń

środa, 29 sierpnia 2012

ROZDZIAŁ 4 .

Obudził mnie dzwonek do drzwi, otworzyłam oczy i próbowałam złapać ostrość, widziałam wszystko rozmazane, złapałam za IPhona i popatrzyłam na telefon. Kiedy zobaczyłam która godzina, wysunęłam z pod kołdry nogi i stanęłam po środku pokoju, złapałam się za głowę i zaczełam biegac w poszukiwaniu ciuchów.  Nagle ktoś zapukał do moich drzwi, otworzyłam pośpiesznie i
- MAMO NIE TE..- i nie dokończyłam - Jezu chryste.... - nogi pode mną się ugieły
- Aż tak źle wyglądam? Przepraszam, chciałem jak najlepeij - powiedział z uśmiechem NIALL HORAN, stał w moim domu, przed drzwiami do mojego pokoju i wpatrywał się ze mnie, ja stałam w piżamie i nie potrafiłam się ogarnać.
- Nie nie co ty, jak zawsze boski i cudowny.. - po czym zamknęłam sobie buzie rekoma i wciągnęłam go do pokoju za rękę - Ja musze cię przeprosić, że przychodzisz do takiego brzydkiego domu i musisz widzieć ten syf w moim pokoju ale totalnie zaspałam! Wszystko przez ten cudowny koncert wczoraj.. - westchnęłam - Usiądź na sofie. A poza tym, to no .. czekaj, zaraz się ogarnę. Przeze mnie stracimy czas, tak to byśmy już gdzies szli, ale dobra nie ważne.
- Ej, nie nawijaj, spokojnie. Nie masz brzydkiego domu, sam mam u siebie w kompleksie taki syf, a Liam chodzi tylko i sprząta. A poza tym, bardzo miłą masz mamę i tatę - powiedział - i nawet możeby posiedziec u Ciebie chwile.
- Naprawdę chcesz tu siedzieć? - zapytałam
- Czemu nie, mamy cały dzień! Potem spotkamy się z resztą chłopaków i będzie super, mówie ci. Najlepszy dzień twojego życia dziewczyno!
- Mimo tego, wsytdzę sie trochę..
- Nie masz czego, tak się ze mną oswoisz przez cały dzien, że w godzine z chłopakami będziesz sie już przyjaźnić. A poza tym, super piżamka.
- Oj no weź, idę się ubrac i ogarnac włosy troszkę. Zaraz wrócę. - powiedziałam i zostawiłam go w moim pokoju po czym poszłam do łazienki, umyłam szybko twarz , zęby , po czym poszłam do garderoby i ubrałam się w coś odpowiedniego na ciepły dzień ale , eleganckiego i nie wyzywajacego. Po czym wróciłam do pokoju ubrana w TO .
-WOOOW, świetnie wyglądasz. Masz styl. - powiedział Niall pełen podziwu
- Dziękuje... - szepnęłam
- Na koncercie miałaś zajebista koszulkę z Jacka Danielsa, powiem ci że wiesz jak się ubrać. - stwierdził - Wybacz, ale oglądałem twoje zdjecia w ramkach co masz na półce, i.. grasz na gitarze? - zapytał
- Tak.. tak troszkę, uczę się dopiero, ale umiem zagrać More Than This , Moments, What Makes Your Beautiful i takie tam..
- Wiesz co mnie najbardziej zaciekawiło?
- Tak?
- Te wszystkie nasze plakaty na tamtej komodzie , masa gadżetów , lalek , notesów no i innych, skad ty to masz? - zapytał
- Częśc dostałam za bilet VIP'a na koncercie wczoraj, a częśc sama kupowałam, zbierałam , odkładałam, plakaty z gazet, albo w Empiku nabywałam takie ogrooomne. I tu mam na ścianie dużo plakatów. - powiedziałam
- I nad łóżkiem mój - powiedział ze śmiechem
- Co sie dziwisz, jestem waszą fanką. - powiedziałam z uśmiechem
- Masz bardzo przytulny pokój.. - powiedział
- Chodź do kuchni, moze się czegoś napijesz? - zapytałam
- Nie, zabieram cię do Nando's . Bedziemy się zachowywac jak znajomi, a ty nie pamietaj, że jestem Nialle Horanem, tylko ze jestem.. Niallem.. W sumie też Horanem, ale tylko Niallem, zwykłym z Mullingar.
- Wporządku... - powiedziałam po czym ruszyliśmy schodami na sam dół, na korytarz wypadła mama z Emily
- Idziecie już? Szkoda.. -westchnęła
- Mamo, wrócę .. wieczorem.. w nocy, no .. kiedyś wrócę. Nie wiem kiedy.
- Przyprowadze ją pod same drzwi - powiedział Niall posyłając mi ciepły usmiech
- Wierze ci Niall, mojej córce również, wieć dobra. Widzimy się jutro, ja zapewne będe jusz spać, ale błagam Natrisha nie krzycz tak jak wczoraj, bo obudzisz siostrę. - powiedziała mama
- Mamo! Robisz mi wstyd ! Ale i tak cię kocham! Narazie! - powiedziałam
- Ale czekaj, czekaj - powiedział Niall - Mogę twoją siostrę na chwilkę?
- Jasne.. - powiedziałam a Niall wziął na swoje ręce Emily i przytulił ją do siebie po czym pocalował w policzek
- Śliczna jak mama i siostra. - powiedział a ja zarumieniłam się i otworzyłam drzwi wyjściowe
- Idziemy? - zapytałam, Niall pocałował mojej mamy dłoń, oddał jej Emily i wyszlismy z domu
- Co robimy?
- Pójdziemy się najeść, a tak szczerze cały czas będziemy jeść , na wynos hahahahha, poznasz moje życie.. i .. i .. opowiedz mi coś o sobie.
________________________________________________________
TYLE xx

25 komentarzy:

  1. Ale fajny rozdział ;*
    Czekam na nastepny;D
    ~`Justyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ! Czeekam na nn <333 !

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAPRASZAM NA OPOWIADANIE O GRUPIE ZWYKŁYCH NASTOLATKÓW I 1D, GDZIE WŁAŚNIE POJAWIŁ SIĘ NOWY ROZDZIAŁ Z PERSPEKTYWY MAXXIEGO: http://episode-of-skins.blogspot.com/ ORAZ NA OPOWIADANIE O WILKACH GDZIE DODAŁAM CZWARTY ROZDZIAŁ! SERDECZNIE ZAPRASZAM NA MOJE BLOGI I ZACHĘCAM DO KOMENTOWANIA ORAZ DODAWANIA DO OBSERWOWANYCH! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział ,tzn świetny blog .
    Uwielbiam takie opowiadania <3

    zap.do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. hahhahhahah świetne czekam na następny ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham cię myszo <3 ♥ czekam na resztę up all night !!! JEA !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny .!
    Kocham ♥
    Nie mogę się doczekać następnego ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kocham ♥
    Czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. omnomnomn czekam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na następnyyy *_*
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny .! *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. Naill też bym chciała taki dzień z nim ciekawe czy to ona będzie z Naillem czy z kimś innym hmmm
    czekam na kolejny Paulina xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to powiedziane że będzie z kimś z 1d ....

      Usuń
    2. no tak tak ale jestem już ciekawa z kim Paulina xx

      Usuń
  13. świetny, świetny, świetny i jeszcze raz świetny !! :D
    czekam na następny boski rozdział ♥ xx

    OdpowiedzUsuń
  14. NANDOS!!!
    Świetny rozdział:)
    Nie mogę doczekać się kolejnego:*

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham kocham kocham , ja chce NN ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Hohohohohohhoohoo , Zajebiste ♥ Dawaaj Nextaa ! ♥ /~Jess

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak i oczywiście jest już ulubiona knajpa Nialla :) I moje ulubione zdanie : Cały czas będziemy jeść :D Jak to na Nialla przystało ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. aa. to jest świetne. uwielbiam. kiedy kolejna częśc !! <3.

    OdpowiedzUsuń
  19. To Jest super :)
    Czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej zapraszam na met-mehalfway.blogspot.com dziewczyna naprawdę fajnie pisze, ale ludzie nie potrafią jej docenić. Na pewno ucieszy się gdy dołączysz do grona czytelników :)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!