Łączna liczba wyświetleń

środa, 15 sierpnia 2012

Rozdział 56 .

- Musze !
- Nie możesz, obiecałam moim przyjaciołom, chcieli Cię poznać!
- Rose, muszę, moja babcia jes w szpitalu, wybacz.
- Skoro tak to dobrze.. wpadniesz jeszcze na tych wakacjach?
- Nie wiem.. - powiedziała zasmucona Daniela i spakowała ostatnią bluzkę do swojej walizki po czym ją zasunęła - Dobrze, ze zdążyłam zwiedzic z Tobą Londyn, porobić sobie pamiątkowe zdjecia i krajobrazów oraz zakupić pamiatki i duużo ciuchów, to wszystko dzięki Tobie. - powiedziała - Gdyby nie ty, pewnie wogóle bym nie zwiedziała miasta moich marzeń Rose.. Wspaniała z Ciebie przyjaciółka, jedyne czego żałuję to to, ze muszę wyjechać i że już nie mieszkasz w Polsce, tragicznie za Tobą tęsknie, byłaś i zawsze będziesz moją najlepszą przyjaciółką. Zazdroszcze Sami , że ma Cię tutaj przy sobie, ja niestety tylko przez skype. Zrobimy sobie pamiątkową fotkę? - skończyła mówić Daniela, dałam się jej wypowiedziec, bo znałam ja dobrze, i wiedziałam, że chce z siebie cos wyrzucić
- Daniela, skarbie. Oczywiście będziemy się kontaktowac tak jak do tego czasu. Pamiatkowa fotka? Później. Kiedy masz zarezerwowany lot? - zapytałam
- Jutro o 7 rano.. - powiedziała
- Zdążymy na jeszcze jedne zakupy, pamiatki, zdjecia , i imprezy, oraz zdązysz spotkać się ze swoim wakacyjnym przyjacielem ! - szpenęłam a Daniela popatrzyła na mnie oczami pełnymi wzruszenia i wybiegłysmy w domu8 zabierając portfele i aparat.

***

- Dziękuje Ci za wszystko skarbie. - powiedziała Daniela a w jej oczach pojawiły się łzy które szybko otarłam jej kciukiem
- Nie płacz skarbie, jeszcze zobaczysz że tutaj wrócisz, zostaniesz na dłużej, i to jeszcze na tych wakacjach, ja tego dopilnuję mała. Nie płacz!
- 5 minut do odlotu, prosimy pasażerów o wejście do samolotu do Polski i zajęcie wolnych miejsc. - powiedziała pani przez megafon do wszystkich znajdujących się na lotnisku
- Muszę już lecieć. - powiedziała smutno i popatrzyła na Zayna który stał obok mnie - A ty.. - powiedziała i wskazała na Malika - Pilnuj Rose, to prawdziwy skarb dla mnie, a dla Ciebie jeszcze większy, kochają ją i dbaj, bo jeśli raz wypuścisz ją z rąk, ona nie wróci, nie wchodzi kilka razy do tej samej rzeki, więc uważaj sobie. - powiedziała z uśmiechem a Zayn objął mnie ramieniem przysunął do siebie i pocałował mnie w czoło, ja sie zaśmiałam , Malik przytulił ją bardzo mocno
- Idę, nie zajęłam sobie jeszcze miejsca, zaraz odlatuję.. - powiedziała a Malik podał jej troby
- Żegnaj mała, dzwoń w trakcie lotu i dzwoń jak już będziesz w domu, chcę wiedzięc jak u Ciebie. - powiedziałam i przytuliłam ją po czym dałam buziaka w policzek
- Miło było Cię poznać - powiedział Malik i Daniela odeszła machajac nam, wsiadła do samolotu, który po kilku minutach ruszył do lotu. Wsiedliśmy z Zaynem do samochodu, pojechalismy do domu.
Wysiadłam z auta i weszłam do domu. Usiadłam na kanapie z telefonem włączając telewizor, obok usiadł Zayn. Nagle ktos do mnie zadzwonił, myślałam że to Daniela, ale gdy popatrzyłam na wyświetlacz okazało się, ze dzownią moi rodzice, dokładniej tata.
- Tak słucham tato? - powiedziałam po wciśnięciu zielonej słuchawki
- Kochanie, nie będziemy mogli przylecieć do Ciebie, mamy masę pracy w firmie, i mama też..
- Ale jak to!?- krzyknęłam oburzona aż Zayn popatrzył na mnie i złapał mnie za wolną dłoń pokazując , ze jest obok.
- Kochanie, wiesz jak jest, przepraszam.. Wyślę ci paczkę z prezentem, przeleje pieniądze na twoje konto.
- Nie wynagrodzisz mi waszej nieobcności prezentami, pieniędzmi. - powiedziałam i rozłączyłam się
- Co się stało? - zapytał troskliwie Malik
- Nie pytaj .. - powiedziałam i przytuliłam się do niego
- Chcesz się rozerwać? 
- Tak.. i to bardzo.
- Jedziemy do chłopaków.
- Idę się przebrać.

_______________________________________________________________________
Wooow, kiedyś było 38 komentarzy a teraz 10 ? Albo blog sie wam znudził , albo po prostu nie chce się wam komentować.  To nic, ze czyta was coraz mniej bloga, postanowiłam się tym nie przejmowac i pisac chyba dalej, niestety nie będe pisała ciagle o zdradach i przykrościach, oni muszą mieć też te spokojne i szczęśliwe dni, nie będę ich ciągle katować, wybaczcie. Chociaż wiem , że tego oczekujecie .


http://www.goodgirlwithbrokenheart.blogspot.com/ - moze go już znacie, ale czytajcie :) Może on was wciagnie, jeśli nie mój, to jej .

OD AUTORKI :
Być może na jakiś czas zawiesze bloga, a chciałam szybko rozwinąc to co nagromadizło się w mojej głowie, pełno pomysłów, ale chyba zostanie to zatrzymane xx

38 komentarzy:

  1. Pisz pisz. nie przestawaj ! ja tego bloga kocham !

    OdpowiedzUsuń
  2. Błaaagam, nie zawieszaj! Kocham to opowiadanie, chcę je czytać dalej! :) x

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny jest *___*
    pisz dalej, uwielbiam Twojego bloga ;)
    jestem ciekawa co będzie dalej ;)
    czekam nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rozdział booski *.* wiesz, wakacje należą do wszystkich będziemy czekać cierpliwie na kolejne rozdziały :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział! ;*
    Nie zawieszaj bloga ! Proosze!
    Kocham twoje opowiadania <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny < 3
    Nie zmierzam tu pisać coś w stylu "Pisz dalej" albo "Nie zawieszaj bloga". Zrobisz jak uważasz, ale pamiętaj, że zawsze będziemy kochać twoje opowiadanie. Popatrz tylko na liczbę obserwatorów. To, że jest mało komentarzy nie oznacza, że nie czytamy twojego opowiadania. Ale decyzja należy do ciebie.
    Do następnego ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest super.
    Ale ja cię proszę musisz pisać dalej bo ja się załamie.
    WIesz co może to głupie ale twój blog zmienił mnie na dobre.
    Kocham go i niepozwole ci go zawiesić !

    OdpowiedzUsuń
  8. prosze cie nie zawieszaj tego bloga...

    świetny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  9. głupi rodzice
    kochana nie zawieszaj bloga myślę że masz 10 komentarzy od osób które zawsze go czytają a inni może nie zdążyli zobaczyć że masz już nowe rozdziały ja żeby nie facebook i rozmowa z tobą w komentarzach nie zaglądnęłabym tu już dziś także się nie przejmuj mam nadzieje że będzie ciekawie tak jak obiecałaś czekam na kolejny Xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Patii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały blog xoxox
    czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę nie przestawaj pisać tego bloga .! : [
    Uwielbiam go . ♥ '

    OdpowiedzUsuń
  13. pisz jak najczęściej, bo bardzo lubię Twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zawieszaj bloga. ;(
    Racja w tym komentowaniem.
    Przyznaję się, że nie zawsze mi się chce.
    Ale bloga czytam z wielkim zainteresowaniem, bo jest cudowny. ;*
    Kocham to jak piszesz. ;*
    Czekam na następnego. ;*
    Pozdrawiam <3
    @xoliwiaaax

    OdpowiedzUsuń
  15. wyjdź. za fajnie piszesz :(

    OdpowiedzUsuń
  16. ja żyje tym blogiem, prosze nie zawieszaj go :<

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zawieszaj ! .
    Twój blog jest wspaniały, kocham jak piszesz i z niecierpliwieniem czekam na następny rozdział :) xxx

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja od początku czytam Twojego bloga i od początku jestem z niego zadowolona. Ten rozdział wyszedł cudownie jak każdy inny. Przykro mi, ze tak mało osób komentuje bloga, ale mam nadzieję, ze nie przestaniesz pisać. <33 Pozdrawiam; @gabrysiak_1D

    OdpowiedzUsuń
  19. blog masz świetny i nie przestawaj pisac bo jestes świetna i twoje pomysły to skarby i dziel sie nimi z nami! +tez od poczatku czytam twojego bloga od 1 rozdziału i sie nim nie znudziłam i nie znudze;d buziaki! xxx

    OdpowiedzUsuń
  20. Prooosze, ja uwielbiam ten blog, wchodze codziennie, błagam nie zawieszaj go :<<

    OdpowiedzUsuń
  21. czytam tego bloga 2 dzien jest megasny, ale szybko skonczylas ten rozdzial myslalam ze poleca oni do Polski czy cos,,, ej wez nie przestawaj piasc bo sie zalamie bez twojego bloga na dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  22. czytam tego bloga 2 dzien jest megasny, ale szybko skonczylas ten rozdzial myslalam ze poleca oni do Polski czy cos,,, ej wez nie przestawaj piasc bo sie zalamie bez twojego bloga na dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  23. czytam tego bloga 2 dzien jest megasny, ale szybko skonczylas ten rozdzial myslalam ze poleca oni do Polski czy cos,,, ej wez nie przestawaj piasc bo sie zalamie bez twojego bloga na dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaaaaniałee *.* to nie fair że ja tak nie potrafię pisać :<

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiesz co ja nie potrafiłabym żyć bez twojego opowiadania . Hahhah. Ja przez to opowiadanie mam nałóg internetowy . Czasami 6 razy dziennie sprawdzam czy niema nic nowego . Wszyscy na mnie krzyczą żebym zostawiła laptopa ale ja ich nie słucham bo to opowiadanie jest ważniejsze. To opowiadanie zmusza do śmiechu ale jak i również do łez. Ja chciała bym pisać tak jak ty . Masz wielki dar od Boga ! Nie zmarnuj tego ! A Komętażami to akurat masz racje bo ja np. czasami czytam i nie komętuje bo mi się nie chce ale nie miej nam tego za złe . Proszę nie zawieszaj bloga . <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie rób nam tego! Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytam twojego bloga i czytam i czytam i nie mogę się oderwać ;D Jest świetny i nie przestawaj pisać ! Nie zawieszaj go ! ;D
    Jestem ciekawa co dalej się wydarzy ;p Kocham twoje opowiadanie ♥♥♥ i sposób pisania ale zapraszam też do mnie http://5handsomethis1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie zawieszaj ! :<< Twój blog jest najlepszy ! :3 Czytam go od samego początku, nadal mnie tak bardzo interesuje i ciągnie jak wcześniej ! :*
    Przy okazji zapraszam do mnie: remember-me-niall.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. nie zawieszaj !! blog jest po prostu boski ! *.* : )

    OdpowiedzUsuń
  30. Pisz ! Masz talent. Blog jest zarąbisty.

    OdpowiedzUsuń
  31. kolejny super rozdział no no :D http://paczanga.blogspot.com/
    @Dosiek_

    OdpowiedzUsuń
  32. laska! Wlasnie jakos 2 h temu znalazlam twojego bloga i zaczelam czytac i sie wkrecilam na maksa! Pisz dalej i to jak najszybciej! Ja juz epilog chcialabym przeczytac ;P

    OdpowiedzUsuń
  33. Pisz dalej proszę! Jesteś cudowna i masz niesamowitą wyobraźnie ... To jest piękne :):*

    OdpowiedzUsuń
  34. natalia malikowa16 sierpnia 2012 23:00

    super rozdział , mało komentarzy ,bo wszyscy są tak podekscytowani tym co piszesz <3 A piszesz genialnie! i nie przestawaj .:D
    A my czytelniczki i wielkie,mega fanki twojego bloga obiecujemy ,że się poprawimy ;P
    Pozdrawiam;**

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz najlepszego bloga jakiego kiedykolwiek czytałam . a było ich bardzooo dużo ponieważ kocham takie opowiadania . Pozdrawiam cię gorącą i życzę miłych wakacji chociaż zostało ich już niewiele

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!