Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 czerwca 2012

Rozdział 31 .

Bawiliśmy się świetnie, potem Zayn tańczył z Eleanor, Harry z Danielle, Liam usiadł na kanapie bo był zmęczony, Ja tańczyłam z Louisem, a Niall bujał sie sam po pokoju. Słuchalismy super piosenek, które oczywiscie poszedł po chwili puszczać Niall. Louis przyblizył sie do mnie i chwycił mnie ręka yłu głowy, przyciągnął ja na swoje ramie i położył. Czułam się niezręcznie, bo na tym samym parkiecie był mój chłopak i jego dziewczyna. Gdy rozluźnił ręke odciagnęłam głowę od jego ramienia. Patrzył na mnie dośc dziwnie
- Coś sie stało  ? - zapytał
- To trochę głupio by wyglądało Loui, tu jest mój chłopak, twoja dziewczyna - powiedziałam
- To TYLKO zabawa Rose. - mruknął i zaczęlismy tanczyc i skakać w rytm jakiejś piosenki Pitbulla. Po chwili zrobiliśmy odbijanego, Zayn wyszedł z Eleanor na podwórko zapalic papierosa, ja wpadłam w ręce Nialla, Louis poszedł do Hazzy a Liam i Danielle wyszli z domu i usiedli przed domem na schodkach. Nie wiem po co, nie wiem dlaczego, nie zastanawiałam się, byłam juz mocno upita. Jeszcze mnie głowa nie bolała - to bardzo dobry znak, to oznacza, ze moge jeszcze wypić. Cieszyłam sie z tego strasznie, lubiłam grube imprezy i oczywiście zakupy. Bo jak bogata dziewczyna z dobrego domu, moze nie lubić zakupów? Patrzyłam co chwilę na balkon żeby wiedzieć co robi Zayn, zaciągał się papierosami, super. Ja tańczyłam już z nieźle nakapsionym Niallerem, też dobrze wypił. Miałam ochote na dobrą zabawę, wzięłam papierosa, odpaliłam go i bujałam się z Niallem. Zobaczyłam, ze przygląda nam sie Zayn, pomachałam mu a on odmachał mi również z uśmiechem na twarzy. Obok nas wygłupiali się Harry i Louis, Eleanor stała na balkonie z Zaynem i nie patrzyła co dzieje sie w środku, więc mogli się wyszlaleć. Harry przytulał się mocno do Louisa, i dali sobie buziaka w policzek, a potem w usta, co mnie bardzo zdziwiło. Myślałam, że nie będą już tak robić, a zwałasza wtedy gdy jest gdzieś obok Eleanor. Po chwili Elka wyłączyła muzykę i usiedliśmy wszyscy na sofie. Dan i Liam poszli się gdzies przejsć, spoksik. Nialler przyniósł coś, tabaka. Ucieszyłam się, nie na żarty. Mimo tego że była słaba byłam veri heppi , że zaopatrzyli się w coś fajnego na imprezkę. Wziełam tabake i mocno się zaciagnęłam, Zayn zrobił to samo, po czym popatrzył na mnie i namiętnie pocałował. Wyszliśmy z salonu i poszlismy do kuchni obok, gdzie kazdy mógł wejsć. Zaliczyliśmy szybki numerek po czym wrócilismy do salonu. Wszyscy na nas patrzyli.
- Ładnie jęczysz - skomentował Nialler
Speszyłam się szybko, Zayn też po czym zaczęliśmy się wszyscy śmiać. Do domu wrócił Liam i Danielle. Dziewczyna była spragniona, nalalismy jej wódki, wypiła. Liam napił się wody, i zaczęliśmy wszyscy tańczyć. Byliśmy zmęczeni i glodni, więc wybralismy Liama, żeby zadzwonił po pizze, bo mnie i Nialla naszła ochota na zjedzenie czegoś. Liam, był trzeźwy i trzymał pion. Zadzwonił po pizze, a my siedzieliśmy cicho, kiedy rozmawiał przez telefon, no dobra.. próbowaliśmy być cicho, ale nieopętana radość nas rozdzierała, chichralismy sie cały czas, to głosniej, to ciszej. Kiedy Liam skończył rozmawiać wybuchl śmiechem
- Nie moge już, - zaczął sie śmiać na cąły głos - Ledwo co wytrzymałem rozmawiajac z nim! Prawie nic nie słyszłem, nie wiem co gadał, zamówiłem 6 pizz. - powiedział
- ALEEEEEEE ODJAAAAAAAZD - krzyknął Harry
- ZAJEBISCIE MISTRZU - powiedział Niall
Zaczełam się śmiać i skoćzyłam na kolana Zaynowi, poaptrzył na mnie, rozpiął mi guziczek od koszuli i pocałował w mostek. Włozlam reke pod jego koszulkę i oparłam głowę na ramieniu, musiałam złapać wolniejszy oddech i uspokoić się trochę, ale tabaka nie dawała mi spokoju. Niby taka cienka wciaganina a tak dała mi czadu, i innym również.
- Mam nadzieje, ze nie tylko taką cienizną jedziecie jak tabaka - powiedziałam
- Nie znasz nas jeszcze kochanie - powiedział Louis
- A tak wogóle to Liamku, kto zapłaci za to co zamówiłeś? - powiedział Zayn
- E..... LOL.. Nie wiem - ryknął śmiechem
- No to luz, może ja dla niego zatańczę i akurat da nam za darmo - skomentowała Danielle
- Dobry pomysł mała! - powiedziała Eleanor
- Tylko ograniczaj ruchy kochana - powiedział Zayn
- No właśnie! - powiedział z troską Liam
Po chwili przyjechała pizza, Liam wziął i zapłacił za to, nie chciał robić scen, bylismy głodni, włączyliśmy horror, ja wziełam jedno cąłe opakowanie dla siebie i Zayna, Lou drugie dla siebie i Elki, Liam z Daniellą wzieli trzecie opakowanie, a Harry i Niall wzięli aż dwa. Wtuliłam się w Zayna jedząc pizze. Gdy pizza się skończyła i film dobiegł końca. Nie mielismy siły na nic. Zamówiliśmy taksówkę , ale napiliśmy się jeszcze wszyscy alko. Poszłam na balkon, a za mną Niall, zapaliliśmy papierosy. Wszyscy byli w salonie prócz nas, sprzątali powoli po całej zabawie. Gdy spaliłam papierosa ruszyłam do pokoju, poczułam jakiegoś klapsa na moim tyłku. Przywalił mi Nialler, nic sobie z tego nie zrobiłam, myslalam ze przypadkowo czy na żarty, zaśmiałam się i pocałowałam go w policzek.
- Dobranoc - powiedziałam
- DO zobaczenia .

11 komentarzy:

  1. wixxxxxxxa! świetny : D

    OdpowiedzUsuń
  2. jezuuuuu! dziewczyno jak ty piszesz! Jestem zakochana! Imprezy z 1D zawsze spoko *_______* zapraszam do mnie :D
    obserwuję, liczę na to samo <3 xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Nialler jaki byk :D

    OdpowiedzUsuń
  4. niezły melanż :D
    Nialler mnie zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
  5. *___________* No no jaka imprezka !! Fajnieeee <3333

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo słodki Niall ; *
    Czekam na następny ;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo Niech ona się zakocha w Niall'u ! On jest taki słodki !

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny!! troszke patola tam jest ;D heheheh .
    powiadamiaj mnie @martyna402 !

    OdpowiedzUsuń
  9. Szaleństwo! :) czekamy na następny :) ♥♥

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!