Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 17 czerwca 2012

Rozdział 26 . Tak tak tak!

Dziś piątek, nie mam żadnych planów na ten dzień. Siedziałam na sofie i jadłam kolację, Zayn coś szperał w internecie, a potem miał jakiś koncert. Kiedy musiał już wychodzić przytulił mnie bardzo mocno i pocałował w usta, nie mogłam mu się oprzeć, lecz oderwał się ode mnie, pomachał mi i wyszedł z domu. Stałam w korytarzu, podeszłam do okna i patrzyłam jak wsiada do auta, zanim odjechał krzyknął, żebym zamknęła drzwi na klucz. Zrobiłam to co mi kazał i pomachałam mu, po czym usiadłam na sofie i włączyłam jakieś wiadomości, na każdym kanale z wiadomościami w UK trąbili o koncercie One Direction. Malik pytał mnie tyle razy, czy aby na pewno nie chcę dzisiaj z nim jechać, no ale odmówiłam. Nie chciał zostawiać mnie w domu samej, lecz musiał, nie mógł zawieść fanów, i ja też nie chciałam żeby przeze mnie zaniedbywał swoją karierę i chłopców. I tak byłam szczęśliwa, że może ze mną mieszkać. Mimo tego, że nie byliśmy nadal parą. Jakiś otwarty związek, albo kurde jakiś konkubinat, what's the fuck - myślałam sobie. Siedziałam przed tym telewizorem i jak zwykle się nudziłam, w końcu zasnęłam na sofie. Obudził mnie dzwonek do drzwi, ostrożnie je otworzyłam, a on wpadł mi w ramiona.
- Cholernie tęskniłem - powiedział Zayn i wtulił się we mnie
- Ja bardziej! - powiedziałam
Po czym poszedł się wykąpać a ja położyłam się na łóżku z laptopem, mimo innych stref czasowych weszłam na skype, była online Daniella - moja przyjaciółka z Polski. Zadzwoniłam do niej i włączyłam kamerkę, dużo sobie poplotkowałyśmy, nagle ona strzeliła jak z procy, czy układa mi się z Malikiem, nie wiedziałam o co jej chodzi. Szybko wytłumaczyła, że stronki plotkarskie w PL o tym piszą i piszą. Zaskoczyło mnie to, bo w UK było bardzo mało, albo ja jeszcze nie poznałam tych najlepszych serwisów plotkarskich. Włączyłam kamerkę i Danielle również. Nagle do pokoju wszedł Zayn, paradował w samych bokserkach. Zobaczyłam przez kamerkę jak Danielle opadła szczena, ona również lubiła One Direction. Malik ubrał jakąs koszulkę na szelki i podszedł do łóżka, pocałował mnie i potem szybko się zorientował, że jest w kamerce i ogląda to moja przyjaciółka. Szybko się speszył, zawsze robił się nieśmiały przed kamerami, nawet takimi malutkimi i niewinnymi jak ta od skype. Po dość długim namyśle powiedział ciche
- Hello!
- cześc, Za Za Za..Zayn *.* - wykrzyczała przyjaciółka - Wyślesz mi jego autograf Rose?
- Jak mi da to wyślę, w sumie to ja sama nie mam, ale chyba nie potrzebuję, skoro mam go na codzień - powiedziałam
- Nie gadaj , że mieszkacie razem -westchnęła Dan
- No tak, Dan, błagam cię - zaśmiałam się głośno
Całej rozmowie przysłuchiwał się Zayn z dużym uśmiechem, leżeliśmy obok siebie, on objął mnie jedną ręką i włączył telewizor po cichu, a ja dalej konwersowałam z przyjaciółką.
- Wiesz, że Karolina i Patrycja mówią w całej szkole, że się z tobą przyjaźnią i utrzymujecie kontakty? - powiedziała przyjaciółka
- Ale ja się z nimi przecież nienawidziłam..
- To przez to , że znasz One Direction i jesteś z Zaynem - mulat znów się uśmiechnął, z pełnym niedowierzaniem powiedziałam przyjaciółce , ze to bardzo dziwne, wymieniłyśmy między sobą kilka plotek i się pożegnałyśmy. Zaraz Dan musiała uciekać do szkoły, a ja dopiero szłam spać. Zayn popatrzył na mnie wesoło, a ja mu odwzajemniłam wzrok taki, który oznaczał "Co"
- Straszne z Was plotkary - westchnął
- Co ty nie powiesz! - powiedziałam
- Chodź tu do mnie kicia
- Proponuję tu miś- weszłam pod kołdrę i się zaczęło
______________________________________________________________________
Głupi nie? :< zmęczona jestem byłam na pikniku rodzinnym obok naszej szkoly, a od 5 rano bylam w lublinie wrocilam o 14 :)

16 komentarzy:

  1. I love it! <3 I love you :))) ! <3
    Czekam na kolejny Twój meeeega rodział :))!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest głupi. Jest genialny. Już czekam na następny. Pozdrawiam Liriwiki z : http://1d-lovestory-liriwiki.blogspot.com/ Zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pisz bardziej ze szczegulami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. GŁUPI ? CHYBA ZAJEBISTY I CHCE JUŻ NOWEGO <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Weź , nie jest głupi . Moim zdaniem genialny . ! : D
    Czekam na kolejny . : 3

    OdpowiedzUsuń
  6. GŁUPI.?! NO CHYBA NIE . JEST ZAJEBISTY : 3
    CZEKAM NA NASTĘPNY : )

    OdpowiedzUsuń
  7. sama jesteś głupia, za przeproszeniem. On jest wspaaaaniały *.* ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest zajebisty , a Ty uwierz , że masz do tego talent , dziewczynoo ;d
    <3 Czekam na następne i następne rozdziały ( mogę to czytać do końca życia )

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny! zapraszam do mnie ; ) http://onedirectionstory-yolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚWIEEETNE , CZEKAM NA KOLEJNY. :3
    ZAPRASZAM NA MOJEE :
    http://directioneeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zajebisty i pisz dalej, zapraszam do siebie, licze na komenty : www.youonelifeonce.blogspot.com ( pomyliły mi sie słowa w nazwie :< ) xx love

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie to... FAJNE <3 nie no ... KOCHAM TO <3

    zapraszam do mnie : http://im-smile-everyday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. this is best bloog

    OdpowiedzUsuń
  14. zajebiste <3 ale jedna drobna uwaga.. między Polską a Uk jest tylko jedna godziny różnicy, więc Ta Danielle też pewnie szła spać.. a tak w ogóle to zajebiście piszesz <3

    OdpowiedzUsuń
  15. po pierwsze... w UK jest tylko godzina różnicy, po 2 ... jak niby do cholery Zayn to rozumiał skoro Daniela to polka ? Gadały po ang czy jak ?!

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!