Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Rozdział 16 . Popatrz mi w oczy.

- Mrrr, jakie ty masz cudne oczy - powiedział Malik
- W porę na to wpadłeś kochanie - powiedziałam
- Kochanie? - zapytał mulat z uśmiechem, był leko i mile zaskoczony
- Czy ja mówię dzisiaj niewyraźnie? - powiedziałam i parsknęłam śmiechem, wziął mnie na ręce i wyszedł z garderoby, miał na sobie tylko bokserki, ubranie zdjął w łazience i dał do pralki, no cóż nie miał u mnie żadnych ciuchów, no bo niby skąd? Był tylko moim przyjacielem, przychodził często, kilka razy jak byłam w .. tym "złym stanie" zostawał na noc, by mnie przypilnować. Posadził mnie na łóżku i opierając się o ramę nachylił się nade mną. Nie dało mi, musiałam przerwać te upojne chwile
- Dlaczego wtedy tak mnie broniłeś przed Cyrylem, dlaczego chciałeś dać mu w zęby, dlaczego go wyzywałeś, dlaczego zawsze zostajesz na noc, zaniedbując przyjaciół, żeby być ze mną w nocy? - zadałam mu milion pytań
- Ponieważ jestem twoim przyjacielem, a ty jesteś dla mnie.. kimś, kimś ważnym - powiedział po chwili namysłu - nie robię tego dla jakiegokolwiek pokazu, chcę być przy tobie, martwię się o ciebie, wiem , ze mnie potrzebujesz, i chce , żebyś wiedziała, ze zawsze możesz na mnie liczyć. Bo wiesz - usiadł na łóżku wygodnie, oparł się o krawędź łóżka, posadził mnie obok siebie i mocno przytulił - wtedy jak byłaś załamana, bałem sie o siebie, że sobie coś zrobisz..
Wyrwałam mu się z objęć i z oburzeniem popatrzyłam na niego
- Uważasz , że jestem na tyle głupia, żeby sobie odebrac życie, czy sie okaleczyć przez jakiegoś idiotę? Nie znasz mnie, w ogóle mnie nie znasz.
Przyciągnął mnie do siebie, chociaż się opierałam. Tsa.. opierałam się, ale tylko na zewnątrz, w środku gotowało się we mnie gdy tylko mnie dotykał, gdy musiał mnie opuścić lub był kilka metrów dalej czułam niesamowity chłód, mimo oporu zewnętrznego dałam mu się przytulić. Nie kryłam więcej moich uczuć i wtuliłam się w jego nagi tors. 
- Poznałem cię i to bardzo dobrze, znamy się ok. tygodnia, a czuje jakby to były piękne 2 lata z Tobą kochanie, - użył tego słowa, KOCHANIE jedno wielkie wyraźne KOCHANIE, byłam w niebie, ale dalej go słuchałam uważnie - jesteś dla mnie bardzo bliską osobą, nie uważam, że byś sobie coś zrobiła, lecz serce mi nie dało, nie zostawił bym Cię samej, nawet gdybyś tego chciała. Stał bym pod domem, jak ten wierny pies i czekał aż się zlitujesz i otworzysz te durne drzwi, chociaż i tak bym je prędzej czy później wyważył w obawie, ze Cyryl mógł czyhać przy drzwiach balkonowych, lub gaz się puścił z kuchenki. Nie wybaczyłbym sobie tego, gdyby coś Ci się stało, rozumiesz mnie? - zapytał i pocałował mnie w czubek głowy
- Jak nikt inny Zayn, jak nikt inny.. - odpowiedziałam mu i odwróciłam się w jego stronę, wziął moją głowę w swoje dłonie i jak niewidomy dotykał każdych rys mojej twarzy, poznawał mnie z charakteru i wyglądu, dawał nam czas na zapoznanie się, czułam, że jego serce mocno bije. Przez tego człowieka zaniedbałam Sami, rozmowy z mamą , szkołę i wszystko, chciałam tak żyć wiecznie, ale czy wiecznie to nie za długo? Na pewno nie za długo, ten czas z Zaynem minąłby mi tak szybko jak ten tydzień w którym się poznaliśmy. Zayn dotknął delikatnie opuszkami palców moich ust, najpierw dolną wargę spenetrował palcami , potem górną i przysunął głowę do mojej, delikatne ręce wplótł w długie rozpuszczone blond włosy i namiętnie pocałował.
___________________________________________________
Za te ciepłe słowa, napisałam jeszcze dziś rozdział, kocham Was! Miłego czytania misiaki :)xx

12 komentarzy:

  1. o BOŻE ! to jest genialne !! Pisz więcej, aż ciarki przechodza jak się czyta, takie niebanalne, urocze, kocham !

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa ... Świetny .. Pisz moja droga bo masz niesamowity talent

    Ja chcę dłuższe, jeżeli masz wenę to pisz następny szybkoo!!
    ;p;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jaki świetny , dziewczyna nademną dobrze mówi :D:D
    Kocham kiedy piszesz, a zwłaszcza z zaynem ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie marnuj twojego talentu , bo stac cię na bardzo dużo z tego co widzę;p

    Całuski ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadnijcie ile mam lat dziewczyny :) piszę różne imaginy w zeszytach, chcecie moge sie wam kiedys przedstawic w jednej z notek :) odrazu mowie ze nie ma mnie na poczatku lipca przez 2 tyg :<:< + teraz bd pisała po 2 jesli znajde czas, lub 1 bardzo dlugi :) + po wystawieniu ocen bede wstawiac :>.

    OdpowiedzUsuń
  7. to jest świetne pisz więcej prosze i dluższe bo to jest super!;d
    pozdrowionka;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam *.* @AlaNiall

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny , jak zawsze . < 3
    Zazdroszczę Ci talentu dziewczyno . : D
    Czekam na kolejny rozdział . : )

    I zapraszam na moje dwa blogi :
    1 ) http://niech-serce-toba-kieruje.blogspot.com/
    2 ) http://onedirection-1-d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. BOSKIE .!! , i takie uroczee , <3 , oby więcej takich . :DD

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpaniaały ! ♥ Gdzie się nauczyłaś tak pisać !? ; o Jak napiszesz w przyszłości książkę to napisz . Chętnie kupię i będę czytać moim dzieciom :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski ♥ Boski ♥ Boski ♥ Boski
    Po prostu wspaniały ! :D
    Kocham Cię ;*
    ( nie dosłownie oczywiście :D )
    Czekam NN

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!