Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 21 czerwca 2012

Rozdział 28 . Nie mogę się doczekać..

Obudziłam się rano, Zayn powitał mnie pocałunkiem, odwzajemniłam go. Nagle zadzwoniła komórka mulata, byłam bliżej i sięgnęłam po telefon, który leżał na szafce. Na wyświetlaczu drogiego telefonu z klawiaturką qwerty wyświetlił się napis "Hary :*:*:*:*:*:*" było tam miliony buziaczków przy jego imieniu. Popatrzyłam pytająco na Zayna, zaśmiał się głośno i posłał mi znaczący wzrok. Już wszystko wiedziałam, to ich słynne bromance. Ciekawa byłam jak mnie ma zapisana, ale nie chciało mi się rozłączać Harrego, odebrałam w końcu ja.
- ZAAAAAAAYN, WSTAWAJ KOTKU! - krzyknął loczek
- Dobrze, tylko, ze ja mam na imię Rose - powiedziałam i się zaśmialam, mulat śmiał się razem ze mną, ponieważ włączyłam Harrego na głośnik
- Ops, witam laseczkę mojego chłopaka - powiedział Harry
- Jakim ty matołem jesteś Styles.. - powiedział Zayn
Dobry telefon i pozytywny człowiek w słuchawce na początek dnia, to był bardzo dobry znak, super popołudnia i wieczoru.
- Czego chcesz? - zapytałam równocześnie z Zaynem po czym wybuchnęliśmy śmiechem, dogadywaliśmy się idealnie, byliśmy swoim dopełnieniem, jedyne co nas różniło to hobby, ale przeciwieństwa się przyjaciągają, ja nie umiałam zbytnio śpieać - uważałam , ze fałszuję, a Zayn był fatalny w tenisie ziemnym.
- Chciałem Was zaprosić moje drogie misiaczki na imprezkę. Dzisiaj u nas. Będę ja, król imprezy - zaśmiał się złowieszczo - Boo Bear, następna moja marcheweczka kochana, potem.. kto tam jeszcze będzie .. - zastanawiał sie dość długo
- Liam zapewne i Nialler - powiedział znudzony Zayn
- No właśnie, skad wiedziałeś - powiedział zdziwiony do słuchaki, Zayn przewrócił oczyma - No dobra już cię nie będe wkurzał, przepraaaaszam! Dostaniesz budziaka jak sie pojawisz, twoja dziewczyna również, chce tego bardzo tak jak ty, prawda? - powiedział Harry
- Styles uspokój się! - krzyknął rozbawiony Zayn
- Więc, ja , Boo Bear, Liam, Nialler, ty i Rose, wpadnie jeszcze Dan i Elka. Będzie ostra impreza - powiedział
- No dobra, w sumie super pomysł, umawiałam się kiedyś na bliższe spotkanie z Elką i Dan, dobry pomysł, wpadniemy - powiedziałam
- Nie mogę się doczekać tej gorącej nocy. Widzimy się w naszym kompleksie o 17, do rana oczywiście - powiedział i zakończył rozmowę
Trzymałam komórkę w ręce po czym wybuchnęłam śmiechem, Zayn również, oboje śmialiśmy się z tej głupoty loczka. Potem popatrzyłam na tapete Zayna, byłam tam ja a obok on jak mie całuje. Zdjecie oczywiście zrobiła kiedyś Sami. Popatrzyłam na niego i pocalowałam go, on odwzajemnił buziak , ale dał mi go w czoło. Usmiechnęłam się i sięgnęłam po mój wypasiony telefon. Oddałam mu jego telefon, i poprosiłam aby mi przesłałm wszystkie jakie mamy wspólne, robione jakiś czas temu. Wysłał mi wszystkie. Ja natapecie miałam jego, jak mu zrobiłam gdy spacerowaliśmy po parku. Patrzył na nie i powiedział
- Jestem piękny!
- Co ty nie powiesz Malik!? - powiedziałam i z oczu zaczeły mi lecieć łzy
- Ty płaczesz?! - chłopak przestraszył się
- Tak, ze śmiechu i twojego zadufania we własnej osobie, dlaczego ty nie chodzisz sam ze sobą co? - zasmialam się i wytarłam łzy
- Bo wolę z Tobą, jesteś niesamowita.. - powiedział i pocałował mnie, po cyzm poszedł do łazienki - Ja juz pójdę układać włosy, bo potem nie zdąże, bedziesz mnie poganiać, mi potrzeba na nie dużo czasu.
- Wolę, zebyś zostawił grzywkę .. - powiedziałam
- Mówisz? - zapytał
- Tak, wtedy jesteś taki słoooodziuuutki.. - powiedziałam
- Dzięki.. - powiedział zmieszany Zayn i udawał smutnego
Wstałam z łóżka podbiegłam do niego wskoczyłam w ramiona, on mnie uniósł i patrzył mi w oczy
- Zawsze jesteś piekny! - powiedziałam
__________________________________________
Denne prawda?...

11 komentarzy:

  1. Zajebiste !!! Pisz szybciutko, wiem trzeba czasu, na to mogę czekać.Kocham kocham kocham !! <3333

    Zapraszam do mnie !! ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. świeeetne ! :D.
    MR. co jak co jaa też wolę MALIKA W GRZYWCE. <3
    eheeh , czekam na next. :D
    ~
    i zapraszam :
    http://directioneeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaa <3 CZEKAM NA NN :D ojoj ta impreza. No no, zaczyna sie ciekawiej ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo rozdział super!
    pisz dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez watpenia fantastyczne. Kazdy napewno ( ze mna w komplecie)czeka na kolejna czesc :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuper rozdział .
    Nie jest denny . !!
    Czekam na następny . : 3

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecisz mojego bloga ? http://myworldwithonedirection.blogspot.com/ to on jest nowy

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. http://rockmerockmewithonedirection.blogspot.com/ polecam mojego bloga. A tak ogólnie to świetnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Telefon z klawiaturą qwerty? Miałam taki jeszcze do wczoraj :D

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!