Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 14 czerwca 2012

Od autorki

Hej dziewczyny!:)xx
Z racji, że jutro jest piątek, który mam zawalony ogólnie szkołą, poprawami i jeszcze zajęciami dodatkowymi oraz no same wiecie.. piątek.. jutro będzie tylko jeden rozdział ale w miarę długi, chyba że uda mi się coś wstawić ok. 22 . W co szczerze wątpię , ale się postaram, bo lubię was uszczęśliwiać :) Powiem wam, że nie chce mi się przestawać, czasem mam ochotę dodać 3 ale czas nie pozwala, tak? Pracochłonne jest dodawanie 2 długich, a co dopiero 3. Wasze pozytywne komentarze napawają mnie do ciągłego pisania. Rozdziały ukazują się w godzinach 16/17 oraz drugi zazwyczaj 20/21 ! :)
Do jutra! :*
Wiktoria xoxo :)xx

4 komentarze:

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!