Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 3 lipca 2012

Wyjeżdżam

Hello! :)x
Chciałam wam tylko tutaj coś napisać, żebyście wiedzieli dlaczego nie pisze i co sie ze mna dzieje :) Wiec jutro wyjeżdząm do Francji, 4.07-16.07, nie będą tu sie ukazywały nowe rozdziały codziennie bo nie miałam czasu ich napisać i zrobic tak zeby dodawały sie automatycznie, a bardzo chciałam :) Postaram się coś tu napisać 17 lipca, jesli nie napisze to znaczy ,że mi się coś stało albo nie mialam czasu :) Tęsknie, love you all! :)
Czekajcie na nowe rozdziały bo zobaczycie co stanie sie z Rose, Zaynem, Perrie i Niallem, moze nawet Louisem. Do napisania <3

Tęsknie, Wiktoria xx

10 komentarzy:

  1. NIE. NIE NIE. BLAGAMY CIĘ. dodaj new rozdzial i wyjezdzaj. BLAGAM. NIEMOGE SIE DOCZEKAC W CHUJ :< zrobię wszystko zebys dodala ten rozdzial :<

    BEDZIEMY TESKNIC:C

    OdpowiedzUsuń
  2. prooooszę. nie wytrzymam tyle ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda , że Cię tyle nie będzie , ale życze udanego wyjazdu . : *

    Będziemy tęsknić . : (

    OdpowiedzUsuń
  4. natalia malik3 lipca 2012 21:14

    ooo tak długo ;(
    ja nie wytrzymam tyle :<
    naisz a potem wyjezdzaj :P
    no chyba że nie możesz:D
    jestem barddzzooo bardddzzzoooo ciekawa co się stanie w następnym rozdziale <3.<3

    udanego wyjazdu życzę ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Paaa !! MIŁEJ ZABAWY <3333

    OdpowiedzUsuń
  6. Paa ; 3
    BĘDĘ TĘSKNIĆ ZA NOWYMI ROZDZIAŁAMI . <3

    OdpowiedzUsuń
  7. no trudno,ale lepiej wypocznij, i wtedy zasiądź do nowych rozdziałów :) Tym również czekamy na kolejne nowe wątki :)
    Tak jak wspomniałaś,czekamy na nowe rewelacje,które nas być może mile zaskoczą.
    Jeszcze raz miłego wyjazdu i ziimno pozdrawiam,bo tam chyba jest baardzoo gorąco :D

    Jeszcze raz pozdrawiam i udanej zabawy tam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://myheartlungmotion.blogspot.com/2012/07/rozdzia-1-mija-okres-swiat-bozego.html zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekamy na kolejne rozdziały ;) Przepraszam, że może spamuję , ale weszłabyś ? http://remember-me-niall.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej.:)
    Zapraszam Cię na mojego bloga: http://niezwykla-codziennosc-1d.blogspot.com/ .
    Byłabym wdzięczna, gdybyś wyraziła swoją opinię. Jeśli dodasz się do obserwatorów, na pewno się odwdzięczę.:)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!