Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 23 lipca 2012

Tak, oczywiście

Hej!
Dziewczyny, czy wy uważacie mnie za maszynę , która dodaje rozdziały w takim tępie jak wam sie zachce, lub jak sobie zaplanuje? Tak, rozdział mówiłam że będzie dzisiaj, albo za dwa dni, pytały dziewczyny na fb to odpisałam. Nie wyrobiłam sie i nie dodałam wczoraj, rozumiem że zżera was ciekawość co się stanie z Zaynem i co dalej będzie z Rose, ale ja nie wyrobiłam się, też mam wakacje. Niedawno wróciłam z obozu, nie widziałam się z przyjaciołmi, dopiero wczoraj, i chciałam z nimi spędzić chwile czasu, nie mam zamiaru spędzić wakacji przy pisaniu rozdzialów. Niektórzy by chcieli 3 dziennie, bez przesady. Ale wymyślenie i napisanie, poszukanie odpowiedniej muzyki do tła zajmuje około godziny, półtorej. Cały czas : kiedy następny, psiz nastepny.
W prywatnych wiadomosciach na fanpage 1D dostałam wiadomośc od jesdnej czytelniczki
"już jest wieczór i nie ma rozdziału????
mowiłaś że wieczorem będzie nowy rozdział i co? jest już następny dzień??!!!"
Powinnam za takie coś zawiesić bloga, wogóle na wakacje powinnam go zrobić niedostępnym, ale pisze bo chce dla was, zebyscie czytali, zebyscie sie nie nudzili przed kompem , tylko poczytali. Ale jesli mam siedziec i dostawac takie wiadomości to wole wgl nie pisać.
Przemyślcie to.. Czasem mnie nawet atakujecie w wiadomosciach prywatnych. Jest mi bardoz miło jak ktoś napisze : "Kiedy następny rozdział" <- na prywatnym lub tutaj ale nie cos takiego, jak pokazywałam wyzej lub "PISZ PISZ, JESZCZE DZIŚ, EJ NAPISZ!! SŁYSZYSZ????!! NAPISZ NIE MOGE SIE DOCZEKAĆĆ!!"
Następny rozdział dzis wieczorem xx

Wiktoria. .. xoxo

6 komentarzy:

  1. Rozumiem Cię, niedawno miała to samo. Trzymaj się i życzę weny xx

    Zapraszam do mnie :) http://cometo-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Cię rozumiem. A za to nie rozumiem takich ludzi. Też mam bloga i mam zupełnie to samo. Nie jesteśmy maszynami do uszczęśliwiania ludzi.
    Pozdrawiam: Liriwiki z http://1d-lovestory-liriwiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. napiszałam to na fb tylko dlatego bo żzerała mnie ciekawosć przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem Cię ; ]
    Ja też piszę , a jak dodam rozdział to nie wiem co sobie inni wyobrażają , że co? Że 5 minut po dodaniu rozdziału pojawi się następny . ; / To jest miłe jak ktoś napisze w komentarzu pytanie : "Kiedy będzie następny rozdział?". Bo to oznacza , że kogoś to interesuje i jest ciekawy co będzie dalej . Ale jak widzę , że ktoś ma jakieś sapy to po prostu nie mogę -.- . Osoby , które czytają a nie piszą powinny przynajmniej się domyślić jak to jest napisać taki rozdział , a czasem zdarza się coś takiego jak brak weny
    Ja też miałam tak , że napisałam , że rozdział będzie dnia tego i tego , a wstawiłam następnego ( było to w roku szkolnym ) a czytającym wyraźnie podkreśliłam , że wstawię jeżeli mi się uda , a że miałam ważny sprawdzian i nie wstawiłam to niektórzy od razu na mnie naskoczyli -.- To przykre ; /
    Pozdrawiam - Ronnie xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem cię. Ja uwielbiam twojego bloga, ale nie piszę ci czegoś takiego . Może i chciałabym po kilki minutach następny ale wiem że masz swoje życie i nie możesz żyć tylko blogiem. Ja również pisałam bloga ale już skończyłam bo zakończyłam opowiadanie. Wiem że to nie jest proste napisać opowiadanie . I pamiętaj że ja będę cię wspierać w pisaniu . Kocham ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie tak pomyśleć,to masz całkowitą rację :)
    Każdy się bulwersuje,bo każdy myśli,że można już,zaraz,teraz!
    Ale można to wszystko interpretować to też inaczej,czyli jak bardzo wieelkie "branie" ma Twój blog.Jak bardzo ludzka ciekawość łącząca się z innymi niezbyt pozytywnymi emocjami daje takie efekty.Ja też kiedyś pisałam bloga,ale zawiesiłam go,i na razie nie zamierzam go odwieszać,z braku czasu,chęci,weny,itp.
    I nie powiem,bo sama z wieelką chęcią gdy tylko jestem na komputerze wybieram Twój adres,Twojego bloga,gdyż też jestem ciekawa dalszego rozwiązania tejże opowieści.
    Muszę Cię tutaj pochwalić za tak piękne opisy uczuć,bo to mnie chyba najbardziej wzrusza :)
    Wgl Twoje rozdziały często trzymają w tak mocnym napięciu,że aż dosłownie chce się zobaczyć drugi,co jest doobre :)
    Czekam na Twój kolejny rozdział,ale tylko w chwilach wolnych zajmuj się tym,i tylko wtedy kiedy najdzie Ci na to ochota,bo właśnie wtedy czuć,że Robiłaś to z sercem :)
    Pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!