Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 30 lipca 2012

HELLO!

Cześć dziewczyny.
Musze tutaj do was coś "naskrobać" osobiście, bo nie wytrzymuje. Niektóre kiedyś komentarze były nachalne i przytłaczajace z rozkazami że mam pisać, po tym, jak napisalam że nie jestem maszyną, trochę się to uspokoiło i pojawiły komentarze o innej grzecznej treści , zę blog się bardzo podoba i ze zniecierpliwieniem czekacie na nexty. Duzym wyróżnieniem dla mnie bylo otrzymanie komentarza od Katy, dziewczyny która mieszka w Londynie i znalazła mojego bloga przypadkowo i zaczęła czytać, wszystkie rozdziały sama sobie musiała tłumaczyć z Polskiego na Angielski, mimo to , ze musi je tłumaczyć pewnie na google translate nie zniechęca się i pisze ze z niecierpliwościa czeka na kolejne rozdziały. To naprawdę duze wyróżnienie, że nie tylko w Polsce mój blog cieszy sie małą "popularnością" jeśli mogę to tak nazwać. DLatego , że lubię udogadzać każdemu, ułatiwlam życia Katy i wstawiłam na bloga tłumaczenie witryny w każdym języku, wystarczy sobie to tylko ustawić przed czytaniem i swobodnie w każdym jezyku można przeczytać, to co tutaj się dzieje dalej z głównymi bohaterami.

+ Mam do was małe pytanie, co sądzicie o BLOGU, moim stylu pisania, opisie uczuć i muzyke którą wkładam w tło? Możecie się troche rozpisać, bo ludizę czytać jak ktoś opiniuje moja prace. Naprawde, kilka zdań!


__________________________________________________________
Katy, thank you very much for your message ! I putted a chapters' translate on the site, so you could freely read. On the right side is a translator and you could dispose it on your own. Thank you for your opinion about story! Have you got Twitter? Author.

6 komentarzy:

  1. Hmmm ...
    Mam być szczera ??
    No to tak, strasznie mi się wszystko podoba i nie mam żadnych skarg. Twój styl pisania jest świetnyy, uczucia opisujesz tak jakbyś sama to przeżyła, a muzyka którą w to wkładasz jest świetna, pasuje do opisywanej sytuacji i czasami myślę, że oglądam jakiś film.
    Więc jeśli myślisz, że nam się to nie podoba to się grubo mylisz. Kocham to opowiadanie i jak widzę nowy rozdział to się cieszę, jak małe dziecko na święta.
    Masz wspaniałe pomysły.
    Kocham cię i pozdrawiam cię !! xxx <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twojego bloga i to jak piszesz . ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli mam być szczera . To myślę że nie można powiedzieć że ten blog jest zły , on jest świetny . Chciaż czasami wiem że niema nowego rozdziału to wchodze i parze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebisty blog <3 Szczerze to strasznie mi się podoba !! Nic nie zmieniaj masz mega talent ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog jest genialny ! Z wielką przyjemnością go czytam i czekam na więcej, piszesz genialnie, masz wielki talent i... najbardziej podoba mi się to jak opisujesz uczucia. W pewnych momentach można się śmiać bez końca, lecz w niektórych można naprawdę strasznie zacząć płakać :) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten blog jest świetny. ! ; D
    Dzięki za to iż piszesz tego bloga. ; *

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!