Łączna liczba wyświetleń

środa, 30 maja 2012

Rozdział 10 . Proszę, niech to nie będzie prawda 2

Wysiadłam z luksusowego auta Zayna za jego pomocą i weszliśmy do klubu. Usiadłam przy barze, wypiliśmy po kieliszku wódki i poszliśmy tańczyć. Nie obeszło się bez głupich spojrzeń zazdrosnych dziewczyn,. my tanczyliśmy razem zapominajac o świecie nagle popatrzyłam na stoisko DJ'a, a obok stał .. Cyryl z jakąs dziewczyną, całowali się. Nie mogłam w to uwierzyć, zostawiłam Zayna samego i pobiegłam do Cyryla. Stanęłam obok całującej sie pary, wziełam dziewczyne za włosy i odciągnełam ją, ze łzami w oczach uciekła gdzieś w głąb sali, popatrzyłam prosto w oczy chłopakowi i przywaliłam mu dwa raz w twarz po czym wybiegłam z płaczem z klubu. Zayn został i popatrzył na niego groźnym wzrokiem powstrzymując ręce od uderzenia chłopaka, po czym wybiegł za mną. Siedziałam na ziemi przed klubem i płakałam, owszem nie kochałam już Cyryla , ale to nie zmieniało faktu , że nadal z nim byłam i on.. on.. mnie zdradził. Byłam cała rozmazana, włosy kleiły mi się do twarzy po której spływały krople łez, popatrzyłam na Zayna, miał w swoich oczach ogromny ból, na zmianę zzabójczym wzrokiem. Zaszkliły mu się oczy, przytknął pięscią do swoich ust i powstrzymał się od popuszczenia łez. Płakałam, tak strasznie płakałam, powiedziałam głośno
- Jak on mógł, jak on mógł - krzyczałam dławiac się łzami - ja z Tobą poszłam, jako z przyjacielem a on co, całuje sie z nią! To napewno pierwsza lepsza, od zawsze był flirciarzem. - schowałam twarz w dłoniach, wiedzialam, ze wyglądam tragicznie, nie chciałam pokazywać się taka ludziom którzy nas mijali, a co najważniejsze - Malikowi. łzy płyneły mi z oczu jak z wodospadu, obok mnie usiadł Zayn, nic nie mówił, miał ból wyrysowany na twarzy, był ze mną, wysłuchiwał moich żalen w ciszy, przyjmował je, pozwalał mi się wykrzyczeć. Po chwili wstał, podał mi rękę i pomógł się podnieść z zimnego betonu, otworzył drzwi do auta i pomógł mi wsiąść, po czym zamknął drzwi obszedł auto i usiadł za kierownicą. Popatrzył na mnie i westchnął cicho
- Już dobrze nic się nie martw - posłał mi serdeczny uśmiech i ruszył, w głębi serca powiedział " już zawsze będziesz szczęśliwa" .
Droga minęła nam w milczeniu, nadal płakałam , zadawałam sobie w głowie milion pytań, nie czułam się juz taka piękna skoro mnie zdradził, pomyslałam, że całował się z nią bo nie jestem mu już potrzebna, albo nie potrafie go kochać, może był spragniony miłosci? Ale to przecież on nigdy nie miał dla mnie czasu. To wszystko było takie skomplikowane. Dojechaliśmy pod mój dom, Zayn wysiadł i mi też pomógł wydostać się z wozu, zamknął auto, wziął mnie na barana, otworzył drzwi i weszliśmy do domu. Od razu pobiegłam na górę do swojego pokoju, rzuciłam się na łóżko chowając głowę w poduszce. Usłyszałam jego kroki, weszdł do pokoju, był ze mną. Nie zlekceważył mojego stanu, przyszedł do mnie, tu na górę. Usiadł w milczeniu obok mnie i powiedział
- Chodź tu do mnie Rose - popatrzył na mnie
Usiadłam na łóżku i przysunęłam się do niego, przytulił mnie bardzo mocno. Czułam ciepło, bezgraniczną miłośc , otaczał mnie swymi stalowymi ramionami, pokazywał że mu zależy, bym była szczęśliwa. Był wspaniałym przyjacielem, mimo , że znałam go kilka dni, potrafiłam mu zaufac, wygadać się, poprosić o radę, pomoc o wspólne spędzenie czasu. Tego brakowało mi w Cyrylu.
- Nie martw się, okej? Dzisiaj to już nie jest odpowiednia pora na takie rozmowy więc pogadamy jutro, a teraz połóż się, zamknąłem dom na klucz, możesz iśc spać spokojnie. Jestem tu. - powiedział i położyliśmy się na łóżku. Wtuliłam się w niego, a on objął mnie mocno, bawił się moimi włosami długo, potem błądził ręką po plecach i brzuchu. Wkońcu otulił mnie sen..

9 komentarzy:

  1. Yaaay świetne! < 3333
    Czekam na następny, pisz szybciej : D : *

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne <3 pisz szybko nastepny bo juz neimoge sie doczekac !! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. o boże ! to jest zajebiste !

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże super !!! Nie mogę się doczekać nastepnego !! Zapraszam do mnie ; http://niooongdbcd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział.. Za-je-bis-ty!!! Pisz częściej i dłuższe rozdziały .Kocham twój blog..

    OdpowiedzUsuń
  6. pisze raz dziennie prawie w tych samych godzinach :) ! nie wyrobie pisac 2 dzienniei do tego mega długie. :) obiecuje ze beda codzinnie i dluzsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Tylko pisz troche czesciej i jak mozesz dłuzsze rozdzialy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnieeee <333 Czekam na nexa ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. jej piękny ; * uroiło mi się kilka łez

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!