Łączna liczba wyświetleń

piątek, 25 maja 2012

Rozdział 4 . HALO?!

Czekałam aż ktoś podniesie słuchawkę, zaczynało to się robic nudne po 20 sec. oczekiwania. Rozłączyłam się i odłożyłam telefon, zrobiłam sobie jajecznice i usiadłam na fotelu przed TV. Uruchomiłam Vive - mój ulubiony kanał, szczęście chciało , leciała pioenka Rihanny - lubie ją. Jest ładna, zgrabna, ma głos i co najważniejsze.. ma tatuaże! Potem puścili piosenkę Lady Ggy i Linkin Park i wkoncu coś w moim stylu What Makes Your Beautiful - One Direction, patrzyłam w telewizor jak na obrazek! Nie mogłam uwieżyć, że wczoraj z nimi gadałam, siedziałam w jednym pomieszczeniu, oni mnie nawet przytulali! Westchnęłam.. Dlaczego to nie mogło powtórzyć się raz jeszcze, to są chłopcy zbudowani z 100% radości i wesołości, korzystają z życia na całej lini odwiedzają kraje a ja? Ja siedze w domu na tyłku , wpierzam śniadania, chodze na zakupy do klubu, czasem wpadnie Sami, czasem Cyryl jak sobie przypomni że ma dziewczyne, no tak wspaniale. Skończyłam śniadanie, zgasiłam telewizor i wyszłam na taras, skierowałam w strone ogrodu, weszłam do garażu i wyciągnełam leżak, zdjęłam dresy i leżałam obok mojego prywatnego basenu w kostiumie kąpielowym. Po godzinie leżenia zauważyłam , że moja skóra była lekko brązawa, co jak co ale słońce mnie szybko chwytało, mimo tego że miałam ciemną karnacje, byłam hm.. mulatką ale lubiłam wypiekać się na słońcu. Usiadłam na skraju basenu i zamoczyłam nogi, nagle usłyszalam dźwięk dzwonka , ktoś przyszedł. Odskoczyłam jak popażona, nie było czasu na ubieranie, założyłam tylko bluzkę i pobiegłam wejściem balkonowym do wejscia frontowego, otworzyłam drzwi, stał za nimi Cyryl. Wszedł do środka i namiętnie mie pocałował.
- Cześc kochanie - szepnęłam i oddałam się jego pocałunkowi - Włąsnie się opalałam .
- Ty? - zaczął się głosno śmiać - Przecież ty masz ciemną karnacje i jeszcze się opalasz?
- Aha... - powiedziałam i ruszyłam w stronę drzwi balkonowych, wyszłam przez taras doogrodu i usiadłam koło basenu na płytkach. Zaraz za mną przyszedł Cyryl.
- Przepraszam kochanie, nie chciałem. Czemu tak na to ostro zaaragowałaś.?
- Nie ważne, taki odruch tylko.
Zdjął ze mnie koszulkę i siedziałam w stroju.
- Jaka ty jesteś boska - zamruczał mi do ucha a ja się tylko zaśmiałam, nie lubiałam odpowiadać na denne komplementy. Po chwili czułam że jestem cała mokra. Cyryl wlazł do basenu i ochlapał mnie wodą, poczułam że ciągnie mnie za rękę.
- Nie, nie dam sie namówić, nie mam ochoty .
- No chodź tu do mnie - powiedział Cyryl, uległam mu, kochałam go bardzo , weszłam, zaczeliśmy się chlapać i przytulać, trzymał mnie w mocnym uścisku a potem pocałował bardzo mocno. Nagle usłyszałam mój telefon, dzwonił , bardzo bardzo głosno. Wyszłam z basenu i poszłam odebrać komórkę, weszłam do kuchni i sięgnełam po telefon, dwonił numer z karteczki.
- Halo? Słucham.?
- Przepraszam, ktoś do mnie dzwonił z tego numeru. Kim jesteś?
- Znalazłam ten numer w mojej torebce wczoraj, nie wiedziałam czyj więc zadzwoniłam.. Kim ty raczej jesteś?
- To ty?! Myślałem , że nigdy nie zadzwonisz! Tu Zayn, Zayn Malik!
- JAK TO ZAYN ?! - krzyknełam, lecz szybko pogratulowałam sobie tego w głowie, przecież był u mnie Cyryl mógł mnie usłyszeć, powiedziałam cicho - Co to za akcja z tym numerem?!
- Wytłumaczę ci dziś z kawiarnni "Muffines" o 17.30 , do zobaczenia - i się rozłączył.
Do kuchni wszedł Cyryl..
- Z kim tak nawijasz? - zapytał tajemniczo
- Ten no.. telekomunikacja.. eh.. Wiesz, przepraszam ale ja umówiłam się z Sami zaraz muszę u niej być, źle się czuje i potrzebuje mnie.. Przepraszam, chce sie przygotować, przyjdź później! - powiedziałam szybko
- Okej okej, już ide! Będe tęsknił ! - pocałował mnie i wyszedł , zamknełam drzwi i szepnełam ..
- Taa, ja też.
Pobiegłam szybko po schodach do pokoju wybrałam najpiękniejsza czerwoną sukienkę do połowy ud i czerwone szpilki. Spotkanie z malikiem za godzine, a ja wyglądma jak nieszczęście! Zaczełam biegać po pokoju jak opętana..
______________________________
CZYTASZ = KOMENTARZ

7 komentarzy:

  1. Cudowny rozdział ;) czekam na następny ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. supeer <3 czekam na kolejny !!!! prosze napisz szybkoo ! <3 niemoge sie doczekac !! :D kocham ten blog <3

    OdpowiedzUsuń
  3. napisze juz niebawem :* jutro rano mam nadzieje ze bedzie jak nie to w południe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ey, spooooczi rozdział alee ona jest taka dla niego chamska ..

    OdpowiedzUsuń
  5. :D .!! Supcio .!! hahah Extraaaa .!! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ZAYN! wow, zajebioza haha <3

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!