Łączna liczba wyświetleń

środa, 12 września 2012

ROZDZIAŁ 7 .

Rano wstałam i pościeliłam łóżko, poszłam do łazienki aby się umyć, gdy to zrobiłam pociągnęłam rzęsy tuszem i po twarzy rozprowadziłam krem, włosy rozczesałam po sspaniu i związałam je w koka *CLICK* a na glowe założyłam czerne rzemyki wokół głowy. Uśmiechnełam się do lusterka i poszłam do swojej garderoby, był ciepły dzień, ale wiaterek powiewał chwilami mocniej, stałam przed swoją ogromną szafą z ciuchami i jak zwykle nie miałam się w co ubrać, problemy XXI wieku, normalne. Ubrałam się w TO i zeszłam schodami na parter domu. Tata już był w firmie, a mama wlaśnie wybierała się do swojego sklepu odzieżowego - Zara. Kazała mi zostać z małą i sie nią opiekować. Jak dobrze, że nie musiałam lecieć po nią do rodziców do pokoju, wyjątkowo nie chciało mi się odpalać windy, ani biec po schodach, żeby ją znieść na dół i mieć przy sobie , tylko leżała na dole już w pokoju który rodzice przygotowali dla niej jak będzie troszke większa, pokój był kolorowy, z tapetą na ścianie, i mnóstwem zabawek przyniesionych w dzień jej chrzcin, czekały na nią aż dorośnie i zacznie się nimi bawić. Mama wyszła z pokoju Emily i ubrała płaszczyk i czółenka, była wyjątkowo nowoczesną mamuśką, moją dobrą przyjaciółką, pocałowała mnie w policzek i wyszła. Jak dobrze , ze były wakacje. Skoczyłam na kanapę i usadziłam się na niej wygodnie, włączyłam TV, i zaczęłam oglądać serial - Gossip Girl, gadałam do telewizora 'Serena nie!! Nie rób tego, Dan cię kocha!" , ale nagle zaburczało mi w brzuchu, wstałam i skierowałam się do kuchni, zrobiłam sobie szybko płatki i podgrzałam je w mikrofalówce. Nagle Emily zaczęła płakać, poszłam do pokoju i wzięłam ją na ręce, obudziła się na dobre. Była dopiero 11, a ona już obudzona, w nocy słyszałam jak kilka razy płakała i teraz spała do 11 no i już wstała. Przytuliłam ją do siebie i delikatnie głaskałam ją po brzuszku. Mama zostawiła dla niej jakąś kaszkę, papkę, nie wiem co to było. Nagle w całym domu rozbrzmiał dzwonek do drzwi, poszłam powoli do drzwi z siostrą na rękach, nadal popłakiwała ale już mniej, gdy otworzyłam drzwi o mało nie upadłam z Emily na ziemie. Nogi zrobiły mi się jak z waty i uginały się pod moim i siostry ciężarem.
- Cześć. - powiedział chlopak
- A no hejka............ - powiedziałam bujając w obłokach
- Wszystko wporządku.?
- Tak, dlaczego pytaaasz?
- Wyglądasz jakbyś ducha zobaczyła - powiedział Niall
- Yup, eeee sorry, wejdź proszę - powiedziałam zchodząc na ziemię. - Co ty tu robisz?
- Pamietasz jak miałaś mi zagrać i zaśpiewać? Miałem cię posłuchać i pouczyć troszkę grać. No i znałem twój adres.. Mamy miesiac wolnego, więc wpadłem.. - powiedział
- A no tak, zapomniałam. Ale mój głos .. eh, nie ćwiczyłam ostatnio.  - powiedziałam
- Wporządku damy radę - powiedział Niall siadajac na kanapie i wpatrując się we mnie a ja w niego, po chwili spuściłam wzrok z niego i uczepiłam sie Emily, zdenerwowana wpatrywałam się w nią nie wiedząc co zrobić. Nie patrząc na Nialla dalej przyglądałam się małej ale zapytałam
- Chcesz coś do picia, a może jedzenia?
- Zjem twoje płatki, bo widzę że nie dokończyłaś - powiedział z uśmiechem - Szkoda żeby się zmarnowały
- Zaczekaj, dam ci nową łyżkę! - powiedziałam z uśmiechem
- Po co? Chyba nie masz AIDS, czy HIV'A . Ja się nie brzydzę, - powiedział

34 komentarze:

  1. Genialny < 3
    Kocham Niall'a w twoim opowiadaniu ; )
    Do następnego ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaahhahaha Niall ja się nie brzydzę <3 <3
    co do rozdziału super choć mógłby być troszkę dłuższy ale gala VMA wszystko wyjaśnia też ją oglądałam
    czekam na next Paulina xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział ;*
    Czekam na nastepny ;D
    ~`Justyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział szkoda, że taki krótki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah, końcu mnie rozwaliła. Hmm, ten ' nowy ' blog jest spoko, ale osobiście tamten z Rose i Zayn'em był trochę lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha ^^ Fajny rozdział :) Ja się nie brzydzę <3 ooo :D Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. następnyyyyyyyyyyyyy *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha niall ja się nie brzydzę ;D pisz szybciej proszę nie mogę się doczekać nastepnego <3

    OdpowiedzUsuń
  9. heheh nie no Niall."zjem twoje płatki bo widze że nie dokończyłaś" Zawsze spoko;D
    SUPER:d
    Czekam:)xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jak zawsze <3
    Czekam na następny ;**
    Kocham xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. super on się nie brzydzi bo w końcu spędza tyle czasu z chłopakami kocham i czekam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajebisty... Czekam koniecznie na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki on wspaniałomyślny! XD Dobra... czekam na CD.

    OdpowiedzUsuń
  14. mega ^^ zapraszam do mnie. poćzatki http://i-wish-and-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. http://soccomeononedirection.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na następny rozdział... możesz spokojnie książke napisać

    OdpowiedzUsuń
  17. pisz kolejny rozdział szybkoooooooooooooooooooo !

    OdpowiedzUsuń
  18. Dalej.! i zapraszam na mojego bloga http://taakeen1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytając Twoje wcześniejsze opowiadanie o Zaynie i Rose ryczałam jak nigdy <3 Mam nadzieję, że ten też bd świetny ;) jak na razie tak się zapowiada :D Nie mogę się doczekać następnego rozdziału ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. http://vas-happenin-boy.blogspot.com/ Proszę wejdźcie i przeczytajcie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda że od tak dawna nie ma notki czekam cały czas :) Zapraszam do sb: http://in-the--background.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  22. SUPER!
    dawaj nn , bo nie umiem sie doczekac!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super i zapraszam : http://www.littlesweetpear.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Biooooski rozdział!!
    Naill zjem twoje płatki.hahahha <3 Koocham go^^
    Szkoda,że rozdział taki krótki. Mam nadzieję,że jak najszybciej pojawi się nowy bo już nie mogę się doczekać.
    Zapraszam do siebie jeśli masz ochotę we-wanna-live-we-are-young.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Dreaaams<3

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny rozdział :) Jestem ciekawa co będzie dalej i czekam z niecierpliwością ;p
    Zapraszam na drop-of-hope.blogspot.com na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  26. niestety nie zauważyłam zakładki SPAM więc napiszę tutaj, z góry przepraszam Cię za to, ale serdecznie zapraszam na http://wishmeyourself.blogspot.com gdzie pojawił się 1 Rozdział! Mam nadzieję, że się spodoba. Pozdrawiam, paulinxoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog. jejciu to mało powiedziane.
    W wolnych chwilach zapraszam do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. zajbiebisty rozdział,szkoda tylko, że długo trzeba czekać na następny, bo już nie wyetrzymuję :( nominowałam tego bloga do Liebster Awards, pytania na moim blogu: 1d-never-give-up.blogspot.com :d mam nadzieję, że się przyłączysz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. aaaa czemu taka dluga przerwa?? ;p ja chce juz kolejny cudowny rozdzial :D

    nominowałam tego bloga do Liebster Award, więc wpadnij do mnie ---> http://vas-hapenin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej.! Nominowałam Cię do Liebster Awards .
    Pytania znajdziesz na :
    http://directioners-is-my-big-family.blogspot.com/
    oraz zapraszam do czytania . ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. przeczytałam całość.. nie będzie już więcej ? :(

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, wyrażaj swoją opinie, neguj, pisz co ci ślina na język przyniesie - to bardzo motywujące!